Archief - TK 16games / 2 wireless controlers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djFexx

Legacy Member
Ik verkoop:

-xbox360 wireless controller (white) 2exemplaren, 25€/stuk
-FIFA 2008, 15€
-halo 3, 30€
-bayonetta, 40€
-midnight club los angeles, 25€
-smackdown VS raw 2010, 35€
-COD4 modern warfare, 25€
-tomb raiders underworld, 20€
-star wars the force unleashed, 30€
-skate 2, 30€
-gears of war, 15€
-prince of persia, 15€
-brutal legend, 25€
-PGR3, 10€
-need for speed prostreet, 20€
-eragon, 15€

Ik verkoop deze games voor de broer van mijn vriendin, zijn games zijn in perfecte staat (krasvrij, doos, handleiding,..) de prijzen zijn EXCL verzending. Afhalen is ook mogelijk. Bieden staat vrij en geef ik door.

Tits

Legacy Member
de meeste prijzen zijn wat te hoog, check prijsschatting maar eens best

Jessed

Legacy Member
djFexx zei:
Ik verkoop:

-xbox360 wireless controller (white) 2exemplaren, 25€/stuk 15
-FIFA 2008, 15€ 5
-halo 3, 30€ 10
-bayonetta, 40€ 15
-midnight club los angeles, 25€ 13
-smackdown VS raw 2010, 35€ 17
-COD4 modern warfare, 25€ 13
-tomb raiders underworld, 20€ 10
-star wars the force unleashed, 30€ 11
-skate 2, 30€ 10
-gears of war, 15€ 7.5
-prince of persia, 15€ 10
-brutal legend, 25€ 12
-PGR3, 10€ 5
-need for speed prostreet, 20€ 6
-eragon, 15€ 6.5

Ik verkoop deze games voor de broer van mijn vriendin, zijn games zijn in perfecte staat (krasvrij, doos, handleiding,..) de prijzen zijn EXCL verzending. Afhalen is ook mogelijk. Bieden staat vrij en geef ik door.

Prijzen in het rood zijn ongeveer de gangbare prijzen INCLUSIEF verzending, dus ik vrees dat de jouwe heel wat te hoog zijn :unsure:

el slettos

Legacy Member
tomb raider underworld

een bod van 7.5 incl (kost 12.95 € nieuw bij bart smit)

djFexx

Legacy Member
Ik vertrek op citytrip tem maandag, ik geef dan de prijzen eens door aan hem en zie dan wel weer verder.

Arcan

Legacy Member
'Gangbare prijzen' right... heb hier nog geeneen controller zien weggaan voor 15-20 euro en heb een maand zitten zoeken.

djFexx

Legacy Member
djFexx zei:
Ik vertrek op citytrip tem maandag, ik geef dan de prijzen eens door aan hem en zie dan wel weer verder.

Bon, ik heb de aangepaste prijzen doorgegeven aan hem. Hierop heeft hij besloten dat deze te laag liggen en hij de games zal houden. Hier mag dus een slotje op.

Jessed

Legacy Member
Arcan zei:
'Gangbare prijzen' right... heb hier nog geeneen controller zien weggaan voor 15-20 euro en heb een maand zitten zoeken.

Ehm, 2de hands controllers zijn echt niet zo veel meer waard hoor. En stel nu dat het 20 euro is in plaats van 15, heb ik dan een levenszonde begaan ofzo? :ironic: Ik ben er zeker van dat mijn andere schattingen vrij juist zijn...

Ik probeer de TS gewoon op die manier een beetje te helpen.

Stom voorbeeld: als een viskar zijn vis probeert te verkopen aan een prijs die 3 keer zo hoog ligt dan bij de concurrentie, dan gaat hij lang 'LEKKERE VIS!' mogen roepen voor hij iets verkocht krijgt.

Het lijkt een raar voorbeeld, maar het komt toch op hetzelfde neer :p

djFexx

Legacy Member
De prijsschatting was geapprecieerd, daar ik niets van xbox360 gamesprijzen ken en mijn kleinere schoonbroer blijkbaar ook niet :p. Deze zijn uiteraard nog altijd voor interpretatie vatbaar, toch bedankt voor de moeite dus!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan