Terror Factor
Legacy Member
Ik verkoop een 360 met de befaamde RROD. De foutcode is 0102.
Nadat ik hem een tijd had laten draaien, is hij terug beginnen werken. Ofja, voor even toch: hij blijft enkele uren aanstaan, en blijft dan hangen. als je hem dan opnieuw opstart krijgt hij dus die RROD.
Bij de xbox krijg je de doos, en 2 powerbricks(waarvan 1 kapotte).
foto: http://img18.imageshack.us/img18/5381/img1200jpg.jpg
De component/composite kabel en headset zijn apart te koop.
foto:
http://img408.imageshack.us/img408/7259/img1197jpg.jpg
http://img64.imageshack.us/img64/6448/img1199jpg.jpg
Staat ook op kapaza.
Nadat ik hem een tijd had laten draaien, is hij terug beginnen werken. Ofja, voor even toch: hij blijft enkele uren aanstaan, en blijft dan hangen. als je hem dan opnieuw opstart krijgt hij dus die RROD.
Bij de xbox krijg je de doos, en 2 powerbricks(waarvan 1 kapotte).
foto: http://img18.imageshack.us/img18/5381/img1200jpg.jpg
De component/composite kabel en headset zijn apart te koop.
foto:
http://img408.imageshack.us/img408/7259/img1197jpg.jpg
http://img64.imageshack.us/img64/6448/img1199jpg.jpg
Staat ook op kapaza.
