moeder_theresa
Legacy Member
Daar ik deze tegen woensdag ongeveer ga uit hebben, zet ik hem alvast te ruil.
Ruilen zou ik graag doen tegen Battlefield 3 (bij voorkeur met ongebruikte online code) of een andere game die ik nog niet gehad heb (maar dat zullen er momenteel niet veel zijn).
Let wel: ik verstuur pas donderdag.
Grtz
Ruilen zou ik graag doen tegen Battlefield 3 (bij voorkeur met ongebruikte online code) of een andere game die ik nog niet gehad heb (maar dat zullen er momenteel niet veel zijn).
Let wel: ik verstuur pas donderdag.
Grtz
