Archief - Skyrim, Gears 3, Forza 4,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fieziek

Legacy Member
Mits ik er nog een leuk bod voor krijg doe ik volgende games weg:

- Skyrim + map van de wereld
- Forza 4
- Gears of War 3


Al men games zijn in uitstekende staat en allen zijn BE versies.

Meeneemprijs voor alles = 100 incl

fieziek

Legacy Member
@ OneLife: Noteer vanaf 40 incl
@ gvQ: BF3 heb ik al en de kans is klein dat ik zou ruilen tegen gears 3 als ik die zelf tekoop aanbied me dunkt ;-).
@ Curve: te laag

Onelife

Legacy Member
fieziek zei:
@ OneLife: Noteer vanaf 40 incl
@ gvQ: BF3 heb ik al en de kans is klein dat ik zou ruilen tegen gears 3 als ik die zelf tekoop aanbied me dunkt ;-).
@ Curve: te laag

Fieziek,
jij bent straf... je koopt het zelf aan voor 30 euro, maar zou er dan nog 40 euro voor willen. Ik bied je al meer dan je aankoop, dus verwacht dan ook niet dat ik hier nog meer ga voor bieden.. bij deze zijn andere mogelijke aankopers ook verwittigd !

gvQ

Legacy Member
fieziek zei:
@ gvQ: BF3 heb ik al en de kans is klein dat ik zou ruilen tegen gears 3 als ik die zelf tekoop aanbied me dunkt ;-).

:doh: Stom van me haha :D (free up)

H_ans

Legacy Member
Dat die verkoper het te goedkoop wegdoet is zijn probleem, dan had hij er maar niet zo een lage meeneemprijs op moeten zetten.
Je mag een spel hier nog altijd aan de gangbare prijs verkopen.

fieziek

Legacy Member
Waarom zou ik moeten verkopen onder de prijs waartegen ik het heb aangekocht?
@Ash: Rage zegt me nix.

Onelife

Legacy Member
Feit, je ziet maar.. ik vind het niet helemaal terecht, maar ik wens je veel succes met de verkoop. En mocht je het toch nog voor 35 incl willen verkopen, weet je me te vinden.

Mvg,
Onelife.

Huuskie

Legacy Member
Skyrim of Gears 3 tegen Deus ex human revolution Benelux editie?

BlueBear

Legacy Member
Zitten er codes bij Skyrim en Forza?
Indien geen codes, of als ze ongebruikt zijn:
€70 incl voor Skyrim + Forza

fieziek

Legacy Member
BlueBear zei:
Zitten er codes bij Skyrim en Forza?
Indien geen codes, of als ze ongebruikt zijn:
€70 incl voor Skyrim + Forza

Beide games hebben geen codes en ze zijn maar enkele malen bespeeld geweest.

70 incl is genoteerd, ik sluit deze avond om 21.00 af.

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan