greg89
Legacy Member
Ik verkoop hierbij mijn Xbox 360, Black Slim 250gb.
Alles wat in de doos zat krijg je er natuurlijk bij, (headset zelfs nog niet uit de verpakking gehaald), doos krijg je er ook bij.
Console is trouwens nog in nieuwstaat.
Garantie loopt nog tot 02/03/2013
Edit: Zit ook een play&charge-kit bij.
Graag had ik hiervoor €150 gehad (meeneemprijs)
Ook verkoop ik nog deze games:
Forza 3 Complete Edition (codes ongebruikt)
Kingdoms Of Amalur: Reckoning (codes ongebruikt)
Soul Calibur IV
Tekken 6
Dead Space
Skate 2
€200 meeneem met de games, €150 zonder games, per game €12,5 incl (Amalur 15), pakketverkoop heeft voorrang op aparte verkoop.
Liefst afhaling, kan ook brengen rond Kortrijk & omstreken.
Staat op andere fora.
Alles wat in de doos zat krijg je er natuurlijk bij, (headset zelfs nog niet uit de verpakking gehaald), doos krijg je er ook bij.
Console is trouwens nog in nieuwstaat.
Garantie loopt nog tot 02/03/2013
Edit: Zit ook een play&charge-kit bij.
Graag had ik hiervoor €150 gehad (meeneemprijs)
Ook verkoop ik nog deze games:
Forza 3 Complete Edition (codes ongebruikt)
Kingdoms Of Amalur: Reckoning (codes ongebruikt)
Soul Calibur IV
Tekken 6
Dead Space
Skate 2
€200 meeneem met de games, €150 zonder games, per game €12,5 incl (Amalur 15), pakketverkoop heeft voorrang op aparte verkoop.
Liefst afhaling, kan ook brengen rond Kortrijk & omstreken.
Staat op andere fora.
? Nee uiteraard zonder.