Archief - RROD xbox360

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terror Factor

Legacy Member
Ik verkoop een 360 met de befaamde RROD. De foutcode is 0102.
Nadat ik hem een tijd had laten draaien, is hij terug beginnen werken. Ofja, voor even toch: hij blijft enkele uren aanstaan, en blijft dan hangen. als je hem dan opnieuw opstart krijgt hij dus die RROD.

Hij heeft geen hdmi en is 3+ jaar oud.

Bij de xbox krijg je de doos, en 2 powerbricks(waarvan 1 kapotte).

foto: http://img18.imageshack.us/img18/5381/img1200jpg.jpg

De component/composite kabel en headset zijn apart te koop.

foto:
http://img408.imageshack.us/img408/7259/img1197jpg.jpg
http://img64.imageshack.us/img64/6448/img1199jpg.jpg

Staat ook op kapaza.

'k heb ondertussen zelf ook een xclampfix besteld, dus moest 'k hem ni verkocht krijgen, ga 'k zelf een poging wagen :p

Nilos

Legacy Member
0102 is bad solder joint onder de CPU of GPU. Xclamp zal wss maar tijdelijk werken omdat je dan terug druk op die cpu of gpu uitvoert. Bodje van 20 euro...

Terror Factor

Legacy Member
Was toch niet genoteerd.
Fix is ondertusse gebeurd, dus deze verkoop wordt tijdelijk gepauseerd:p

Terror Factor

Legacy Member
Oke, terug te koop, fix heeft niet gewerkt:(
Hij heeft gisterenavond de hele tijd gewerkt, toen hij nog ni terug in zijn behuizing stak. 'k heb hem nu dan terug in zijn behuizing gestoken en na 5 of 10 min hing hij terug :(

Er staat ondertussen ook een CFW op trouwens.

Ruben182

Legacy Member
Fix op toegepast en geflasht.. zijn niet echt zaken die de waarde doen stijgen.
Indien Nilos hem niet meer wil hebben wil ik zijn bod van €20 incl. wel overnemen.

Terror Factor

Legacy Member
Doen dalen doet het het ook niet, lijkt me. CFW kan ook terug origineel gezet worden, dusja:)

lord of me

Legacy Member
15€ wil ik je geven voor xbox + psu, kan je kabel + headset nog appart verkopen.

Verzenden met de post (kilopost => 7.7€)

Niet vergeten dat dit een xbox is die al gefixt geweest is maar gefaalt.

Terror Factor

Legacy Member
20 incl was een hoger bod(verzending me kiala: 4 euro).
Kabel+headset zat er sowieso al ni bij, en een gefaalde fix maakt ni echt iets uit, aangezien ge juist hetzelfde moet doen als bij een niet gefixte xbox(+ ge spaart u het geld van de boutjes nog uit).

In short: ni genoteerd :)

lord of me

Legacy Member
Terror Factor zei:
20 incl was een hoger bod(verzending me kiala: 4 euro).
Kabel+headset zat er sowieso al ni bij, en een gefaalde fix maakt ni echt iets uit, aangezien ge juist hetzelfde moet doen als bij een niet gefixte xbox(+ ge spaart u het geld van de boutjes nog uit).

In short: ni genoteerd :)


bodje 20€ excl dan als je aan kiala doet. Zou dit wel snel willen regelen. Wanneer ga je afsluiten ofzo?

ps: je uitleg over het niet uit maken snap ik niet maar maakt niet echt uit :)

lord of me

Legacy Member
Laat maar....

Online komen en niet naar het topic kijken
Stuur een pm, antwoord iets maar kijkt niet naar dit topic

Terror Factor

Legacy Member
uw bod was gewoon ni genoteerd, daar staat een richtprijs bij voor iets, ge moet ni verwonderd zijn da als ge 40% onder die prijs biedt, ge geen reactie krijgt he :)

lord of me

Legacy Member
Terror Factor zei:
uw bod was gewoon ni genoteerd, daar staat een richtprijs bij voor iets, ge moet ni verwonderd zijn da als ge 40% onder die prijs biedt, ge geen reactie krijgt he :)


miss laten weten dan...

En een richtprijs is hier nergens duidelijk te vinden!

Maar veel geluk met het verkopen van een xbox die niet werkt voor 35€ als er hier exemplaren weggaan die (nog) geen RROD hebben voor 50€

Terror Factor

Legacy Member
hm, stond er blijkbaar niet meer bij, maar je wist toch dat 'k richting de 35 euro wou gaan, dus het maakt niet uit.

En bedankt voor de gelukwensen:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan