Archief - RROD elite

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

X-BoRn

Legacy Member
heb hier een elite van ne kameraad dak moet verkopen, weigert op te starten (tray gaat niet open, fans draaien niet geeft onmiddelijk RROD)

Niet meer in garantie, is een keer opgestuurd geweest naar microsoft voor reparatie (dik jaar geleden)

zonder controller en HDD!

X-BoRn

Legacy Member
ik passeer leuven wel wekelijks ja, denk datem me 30€ wel content is

D-Three

Legacy Member
Ook niet met controller en hdd? Wil wel eens een zwarte skin voor m'n xbox :D

Tran-Trix

Legacy Member
Als je hem in Leuven kunt afleveren wil ik €20 bieden.

Edit: Zit er een kabel bij om naar de TV te gaan?

X-BoRn

Legacy Member
D-Three zei:
Ook niet met controller en hdd? Wil wel eens een zwarte skin voor m'n xbox :D

Controller en HD blijft hij gebuiken bij zijn andere xbox, dus tzal ni gaan :)

Tran-Trix zei:
Als je hem in Leuven kunt afleveren wil ik €20 bieden.

Edit: Zit er een kabel bij om naar de TV te gaan?

Kabel zit erbij ja (Component HD ding) kzalt is navragen of 20 goed is

Tran-Trix

Legacy Member
Oké, is goed X-BoRn. Laat iets weten in deze topic of via PM

D-Three

Legacy Member
X-BoRn zei:
Controller en HD blijft hij gebuiken bij zijn andere xbox, dus tzal ni gaan :)
Ik wil anders wel ruilen tegen een witte en controller en hdd.
Tenzij z'n nieuwe xbox ook een zwarte is natuurlijk :D

Kom je soms in de buurt van West of Oost Vlaanderen?

phixiuZ

Legacy Member
Is sowieso nog garantie op tenzij ge hem opengesmeten hebt... 3 jaar op RROD, elite bestaat nog niet zolang voor zover ik weet.

X-BoRn

Legacy Member
kheb hem nog niet vastgekregen, dus kan nog niet direct iets laten weten

is een van 2007-07-08 maar gezien garantie op zijn naam staat kunde daar niks meer aan doen

phixiuZ

Legacy Member
Awel dan hebde nog een half jaar garantie op RROD. Als je die opstuurt zal die op zijn adres terugkomen en als ze het opmerken dat je tweede eigenaar bent kan je het ook vergeten en schrappen ze je garantie. Misschien beter gewoon tegen uwen maat zeggen? :)

X-BoRn

Legacy Member
ik ben er geen expert in, maar zo een xbox is toch gelinkt aan een specifieke live account, met andere woorden, hij kan die alleen opsturen. Hij heeft er trouwens vorige keer wa last mee gehad (2x da ze niet zijn komen opdagen voor op te halen, en achteraf duurde het een aantal weken voor hij terug toekwam) hij heeft toch een andere, dus mag zo weg, zodra dak hem eens vastkrijg zalk meer info vragen

phixiuZ

Legacy Member
Ja, die is inderdaad gelinkt aan (uwen maat zijnen) Live account.

Aantal weken? RROD duurt meestal maar een week en vreemd dat UPS niet komt ophalen, misschien verkeerd adres ofzo? Is nochtans zeer stipt koerierbedrijf vind ik. Wel zelf ook altijd problemen als ik enen moet opsturen, mijn huisnummer hebben ze nooit en moet dat altijd doorbellen en kan niet aanpassen op Xbox-website :doh:.

X-BoRn

Legacy Member
eerste keer stonden ze in limburg (kwestie van een provincie te ver te zitten) ophaaladres verschilde van zijn eigenlijke adres, maar da hadden ze door elkaar gehaald, den 2de keer weetek ni wa der mis is gegaan. Kweet allesinds wel da ge daarvoor praktisch ne gansen dag moet aanwezig zijn als ze die komen ophalen, en da ist ni altijd waard (toch ni als ge daarvoor congee moet nemen)

phixiuZ

Legacy Member
Ge kunt dat zelf ook gaan afleveren (en ophalen) in een depot in de buurt ;). Uur van ophaling/aflevering kunde trouwens afspreken binnen tijdspanne van 2-3 uur denk ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan