Guardian-X-
Legacy Member
Hey
Verkoop een 360 die de RROD heeft.
Console is van 2007 en uiterlijk in perfecte staat. Heb ze nog niet opengedaan of op een andere manier aan geklooit. ( heb direct FF13 elite pack gekocht ) console heeft jaar of mss zelf meer terug eens bij MS geweest voor herstel dit bleek kapotte powerbrick te zijn en ze hebben de DVD drive for no reason vervangen ook.
Dit is een console zonder HDMI dus.
wat heb ik nu allemaal?
-X360 ( kapot )
-Powerbrick ( werkt want heb 2 andere aan die 360 gehangen zonder resultaat)
-Component kabel
-VGA kabel ( dus voor 360 aan pc monitor te hangen die ik extra bijgekocht heb )
-20GB HDD
-XBL headset
-Ne kapotte powerbrick ( als iemand daar interesse in heeft )
( controller ga ik houden )
Dat is het zowat. Ik plak vanavond nog minimumprijzen hier op ( moet me nu haasten naar het werk
)
Afhalen is zeker de beste optie.
Verkoop een 360 die de RROD heeft.
Console is van 2007 en uiterlijk in perfecte staat. Heb ze nog niet opengedaan of op een andere manier aan geklooit. ( heb direct FF13 elite pack gekocht ) console heeft jaar of mss zelf meer terug eens bij MS geweest voor herstel dit bleek kapotte powerbrick te zijn en ze hebben de DVD drive for no reason vervangen ook.
Dit is een console zonder HDMI dus.
wat heb ik nu allemaal?
-X360 ( kapot )
-Powerbrick ( werkt want heb 2 andere aan die 360 gehangen zonder resultaat)
-Component kabel
-VGA kabel ( dus voor 360 aan pc monitor te hangen die ik extra bijgekocht heb )
-20GB HDD
-XBL headset
-Ne kapotte powerbrick ( als iemand daar interesse in heeft )
( controller ga ik houden )
Dat is het zowat. Ik plak vanavond nog minimumprijzen hier op ( moet me nu haasten naar het werk
) Afhalen is zeker de beste optie.
