Archief - RROD 360 met hd/vga cable etc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Guardian-X-

Legacy Member
Hey

Verkoop een 360 die de RROD heeft.

Console is van 2007 en uiterlijk in perfecte staat. Heb ze nog niet opengedaan of op een andere manier aan geklooit. ( heb direct FF13 elite pack gekocht ) console heeft jaar of mss zelf meer terug eens bij MS geweest voor herstel dit bleek kapotte powerbrick te zijn en ze hebben de DVD drive for no reason vervangen ook.

Dit is een console zonder HDMI dus.

wat heb ik nu allemaal?

-X360 ( kapot )
-Powerbrick ( werkt want heb 2 andere aan die 360 gehangen zonder resultaat)
-Component kabel
-VGA kabel ( dus voor 360 aan pc monitor te hangen die ik extra bijgekocht heb )
-20GB HDD
-XBL headset
-Ne kapotte powerbrick ( als iemand daar interesse in heeft )

( controller ga ik houden )

Dat is het zowat. Ik plak vanavond nog minimumprijzen hier op ( moet me nu haasten naar het werk :p )

Afhalen is zeker de beste optie.

Terror Factor

Legacy Member
Is daar ni nog garantie op, guardian? Normaal is 't toch 3j?

Guardian-X-

Legacy Member
Ruben182 zei:
€35 incl. geboden (mag via kiala)

Is nog wat te weinig. Hd alleen al zou ik graag 20 voor zien en dan is er nog die VGA kabel die nog wat extra moet opbrengen etc.

Terror Factor zei:
Is daar ni nog garantie op, guardian? Normaal is 't toch 3j?

Yep is 3j maar em is 2 maand uit garantie.

D1ckh3aD zei:
15 incl voor de 20gig Hdd

Hd had ik graag nog 20excl voor gezien.


Het gehele pakket mag je bieden vanaf €50 excl.

Ruben182

Legacy Member
Met €50 zit je wel behoorlijk hoog.
€40 incl. wil ik je ervoor geven.

Guardian-X-

Legacy Member
Ruben182 zei:
Met €50 zit je wel behoorlijk hoog.
€40 incl. wil ik je ervoor geven.

Kzal uw bod in het achterhoofd houden maar de verzending zal zoiezo met de post moeten. Moet voor kiala al 10km gaan rijden. En met de post zal et meer dan 2kg zijn dus €7.7 dan schiet er al maar €32 over.

Kga et nog wa open laten en zien of er niemand meer bied en/of het beter is van apart te verkopen.

stevoz

Legacy Member
Component kabel, doe je die apart weg? zoja wat is jou prijs?

Guardian-X-

Legacy Member
stevoz zei:
Component kabel, doe je die apart weg? zoja wat is jou prijs?

Hoh deze zou ik toch graag met de 360 zelf wegdoen. De VGA kabel apart is nog te doen maar die component hoort bij de 360 zelf.

Tenzij da er iemand interesse heeft in 360 met enkel VGA dan kan ik die apart wegdoen ja. Maar het is unlikely.

Ruben182

Legacy Member
Van mij mag je hem zonder de component-kabel verkopen, maar dan ga ik er geen €40 incl. voor geven.

Furiez

Legacy Member
Hoeveel zou je willen voor de VGA kabel? Normaal gezien heb ik hem niet nodig, maar in geval van...

Terror Factor

Legacy Member
40 euro exclu voor het geheel, ge zou de boel de zondag dan kunne meepakken op de meet :)

Guardian-X-

Legacy Member
Terror Factor zei:
40 euro exclu voor het geheel, ge zou de boel de zondag dan kunne meepakken op de meet :)

Genoteerd. Is toch al €7 meer dan het bod van ruben.

Dit staat open tot zaterdag avond 23.00u

Guardian-X-

Legacy Member
45excl is toch het meest aanlokkelijke bod aangezien ik niet naar een kiala/post punt moet sjeezen. En ik geen doos moet kopen om em in te steken.

Sry ruben maar het bod van terror is het gemakkelijkste.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan