De spellen die aangeboden worden, heb ik reeds gehad.
Ik houd Dragon Age Origins in mijn achterhoofd, moest er niemand beter bieden.
Bod van 5€ inc. is niet aanvaard, dan houd ik maar 2,5€ over.
Daar doe ik echt de moeite niet voor om naar de post te gaan.
5€ excl. (dus 7,5€ incl.) is het minimum.
Grtz