SkIpPy_UCB
Legacy Member
Hello allemaal,
Bij deze zet ik Red Dead Redemption te koop.
Het spel mag weg omdat ik het uit heb gespeeld.
Is aangekocht in een Bart Smit in Maastricht. Dus het is de NL versie, geen import dus.
Normaal gezien krijg ik binnenkort ook nog de code van Bart Smit voor de extra wapens, paard en outfit. Maar die word gewoon ge-PM`d naar de eventuele koper.
De minimumprijs bedraagt 40€ incl.
Mvg
Kevin
Bij deze zet ik Red Dead Redemption te koop.
Het spel mag weg omdat ik het uit heb gespeeld.
Is aangekocht in een Bart Smit in Maastricht. Dus het is de NL versie, geen import dus.
Normaal gezien krijg ik binnenkort ook nog de code van Bart Smit voor de extra wapens, paard en outfit. Maar die word gewoon ge-PM`d naar de eventuele koper.
De minimumprijs bedraagt 40€ incl.
Mvg
Kevin