QSO Teflon
Legacy Member
Het is Chimaera, niet Chumaera, fout in titel maar weet niet hoe te veranderen!
Ik heb hier een Chimaera liggen die ik amper heb gebruikt, ik verkoop hem omdat hij niet gebruikt wordt en het zonde is zo een mooie headset te laten liggen.
Hij is 4 maand oud en er is nog iets meer dan een halfjaar garantie op.
De doos is ook nog aanwezig, het kassaticket ook.
De nieuwprijs voor deze headset was 140euro, en aangezien hij met moeite 30uur is gebruikt zou ik er nog graag 90euro van krijgen. De headset kan alleen afgehaald worden ...
Als er nog vragen zijn mag je ze altijd stellen
Mvg
Ik heb hier een Chimaera liggen die ik amper heb gebruikt, ik verkoop hem omdat hij niet gebruikt wordt en het zonde is zo een mooie headset te laten liggen.
Hij is 4 maand oud en er is nog iets meer dan een halfjaar garantie op.
De doos is ook nog aanwezig, het kassaticket ook.
De nieuwprijs voor deze headset was 140euro, en aangezien hij met moeite 30uur is gebruikt zou ik er nog graag 90euro van krijgen. De headset kan alleen afgehaald worden ...
Als er nog vragen zijn mag je ze altijd stellen
Mvg