Barbeet
Legacy Member
Hallo,
Ik had forza 4 besteld via een website, maar nu laten ze me weten dat ze te weinig stock hebben met als gevolg dat ik mijn exemplaar nie ga ontvangen.
Ik heb rage gekocht in Dreamland en is nog sealed, heb er 54,99 voor betaald.
Ik zou dus graag ruilen voor forza 4 (liefst geen importà. Liefst snelle afhandeling want ik ken mezelf, kga waarschijnlijk forza 4 gewoon kopen omdat ik nie kan wachten.
Tegen andere games kan eventueel ook, ik zoek nog spiderman edge of time, voor de rest heb ik nie direct iets in gedachten.
Greetz
Ik had forza 4 besteld via een website, maar nu laten ze me weten dat ze te weinig stock hebben met als gevolg dat ik mijn exemplaar nie ga ontvangen.
Ik heb rage gekocht in Dreamland en is nog sealed, heb er 54,99 voor betaald.
Ik zou dus graag ruilen voor forza 4 (liefst geen importà. Liefst snelle afhandeling want ik ken mezelf, kga waarschijnlijk forza 4 gewoon kopen omdat ik nie kan wachten.
Tegen andere games kan eventueel ook, ik zoek nog spiderman edge of time, voor de rest heb ik nie direct iets in gedachten.
Greetz