Archief - Pakket toppers : Sudeki, Max Payne, Unreal,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sike2

Legacy Member
Volgende originele xbox games te koop of ruil

1) Max Payne (classics) x2
2) Spyro a Heroe's Tale (frans)
3) The Godfather
4) Tony Hawk's American Wasteland
5) Lord of the Rings - The two Towers x2
6) Tony Hawk's Pro Skater 3
7) NBA Live 06 (frans)
8) NHL 06 (frans)
9) Rainbow Six 3
10) Harry Potter en de geheime kamer (geen boekje)
11) Burnout Revenge
12) Unreal II The Awakening
13) Sudeki
14) Driv3r
15) Call of Duty Le Jour De Gloire (frans)
16) Unreal Championship 2 x2
17) Halo Combat Evolved (zelfgedrukte cover)
18) Grand Theft Auto III x2
19) SSX 3 (classics)
20) Brothers in Arms - Road to Hill 30 (frans)
21) Playboy The Mansion (frans)
22) Fifa Street (classics)
23) Grand Theft Auto Vice City
24) Leisure Suit Larry Magna Cum Laude (frans)
25) Urbz Les Sims in the City (frans)
26) Counter Strike
27) Tenchu Return from Darkness (zonder boekje)
28) Psi-ops
29) Mortal Kombat - Deadly Alliance
30) Blinx The Time Sweeper
31) Driv3r (classics)
32) Terminator 3 Rise of the Machines
33) Halo 2
34) Project Gotham Racing
35) Mad Dash Racing

JimmyPatterson

Legacy Member
Indien in goede staat en compleet; deal:)

Ik kan wel pas betalen wanneer ik terug ben; ik hoop dat dat geen probleem is

K0RNMA5T3S

Legacy Member
8incl voor the godfather
(is gta3 en vice city de double pack? is die originele verpakking er nog bij) anders een bod van 10incl +dan nog die 8 van godfather

ralleke

Legacy Member
Project Gotham Racing
Mortal Kombat - Deadly Alliance

€ 11 incl

sike2

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Indien in goede staat en compleet; deal:)

Ik kan wel pas betalen wanneer ik terug ben; ik hoop dat dat geen probleem is

Geen probleem ik stuur je meteen een PM, betaal dan maar na de congé ;)

Bodini zei:
Interesse in Shenmue 2?

Yep, indien compleet...

K0RNMA5T3S zei:
8incl voor the godfather
(is gta3 en vice city de double pack? is die originele verpakking er nog bij) anders een bod van 10incl +dan nog die 8 van godfather

The Godfather is al verkocht aan JimmyPatterson. Is idd de double pack van gta, maar spijtig genoeg zonder de karton...

ralleke zei:
Project Gotham Racing
Mortal Kombat - Deadly Alliance

€ 11 incl

13inc is deal... 5€ per game voor die titels :)

Bodini

Legacy Member
IK heb Shenmue 2keer liggen, compleet met boekje en zelfs de reclamefolders die erbij zaten.
Maar de games die k wou, zijn al weg

sike2

Legacy Member
Bodini zei:
IK heb Shenmue 2keer liggen, compleet met boekje en zelfs de reclamefolders die erbij zaten.
Maar de games die k wou, zijn al weg

Welke game was dat dan? Kan zijn dat ik sommige nog dubbel liggen heb hoor ;)
als je specifieke games van andere consoles zoekt, mag je dat ook altijd laten weten :p

Bodini

Legacy Member
Mortal Kombat - Deadly Alliance en Godfather

PSP games ben ik ook altijd voor te vinden...

JimmyPatterson

Legacy Member
Voor Sike2; je mag eventueel The Godfather aan iemand anders geven (ruilen) indien je dat beter zou vinden.:)

sike2

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Voor Sike2; je mag eventueel The Godfather aan iemand anders geven (ruilen) indien je dat beter zou vinden.:)

nee nee... deal is deal he ;)

JimmyPatterson

Legacy Member
Oké; ik stelde het maar voor hé^^

Kunt ge me dan wel is een pm sturen met uw gegevens?:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan