Archief - Origineel Xbox 360 Racing Wheel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vega

Legacy Member
Ik verkoop dit wiel aangezien ik er zelf weinig tot geen gebruik van maak... Dit is het origineel stuur met traction control, komt met het stuur, gas en rempedaal, kabel om deze twee te verbinden en stroomkabel (verbinding met Xbox 360 is draadloos).

In goede staat, zoals gezegd, amper op gespeeld geweest...

Bieden begint bij € 50. Indien koper niet te ver van Antwerpen woont wordt er (gratis) geleverd. Verzenden gaat ook via Kiala.

revozzz

Legacy Member
DanielVega zei:
Ik verkoop dit wiel aangezien ik er zelf weinig tot geen gebruik van maak... Dit is het origineel stuur met traction control, komt met het stuur, gas en rempedaal, kabel om deze twee te verbinden en stroomkabel (verbinding met Xbox 360 is draadloos).

In goede staat, zoals gezegd, amper op gespeeld geweest...

Bieden begint bij € 50. Indien koper niet te ver van Antwerpen woont wordt er (gratis) geleverd. Verzenden gaat ook via Kiala.

Ik wil 't wel kopen!
Wanneer kan het geleverd worden? :p

Vega

Legacy Member
revozzz zei:
Ik wil 't wel kopen!
Wanneer kan het geleverd worden? :p

Turnhout is toch langer dan een half uur rijden... Ik wil je bod noteren maar dat ik dan € 5,00 aanreken voor gedane benzinekosten enz.

Ik ga komend weekend verhuizen, het leveren zou voor Turnhout het weekend van 10 december moeten aangezien het wat verder is.

Laat maar weten of dit ok is voor jou en of ik je bod mag noteren (laat ik dan tot zondag open staan).

Vega

Legacy Member
NanZihan zei:
Ik bied 50 afgehaald ah station in Antwerpen-Bechem

Genoteerd, wanneer zou je willen afhalen daar?

De originele doos heb ik trouwens ook nog, is wel gehavend (hangt met ducktape aan elkaar), maar die krijg je er dus bij. Ook rekening mee houden dat dit toch een vrij grote doos is.

NanZihan

Legacy Member
Wanneer sluit je af? Liefst dinsdagavond om 5u30. Doos heb ik niet nodig.

Vega

Legacy Member
NanZihan zei:
Wanneer sluit je af? Liefst dinsdagavond om 5u30. Doos heb ik niet nodig.

Ik zal het toch in een doos moeten afleveren, alles tesamen kan ik niet zomaar overhandigen aangezien het toch behoorlijk groot is...

Om 17u30 geraak ik niet aan het berchem station, zal eerder tegen een uur of 17u45 zijn dat ik er kan geraken. Afsluiten zou ik graag woensdag doen, dat we dan donderdag aan het station afspreken indien je wint?

NanZihan

Legacy Member
17u45 is goed. :-) ik ben enkel op maandag en dinsdag in Berchem, de rest van de dagen ben ik in Leuven. Donderdag zal dus moeilijk gaan, tenzij je naar Leuven komt.

Vega

Legacy Member
NanZihan zei:
17u45 is goed. :-) ik ben enkel op maandag en dinsdag in Berchem, de rest van de dagen ben ik in Leuven. Donderdag zal dus moeilijk gaan, tenzij je naar Leuven komt.

Dan zal het voor dinsdag 6 december moete zijn als dat voor jou goed is...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan