Archief - Mortal Kombat Kollector's Edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soulreaver

Legacy Member
Mortal Kombat Kollector's Edition met ongebruikte online code.
Game in uitstekende staat, was eigenlijk een dubbel.
Dus met Statue en boekje The Art Of Mortal Kombat.

Bieden vanaf 20 euro exclu.
Het is nogal een grote doos, weet niet juist wat verzending er op zal kosten.

Ronnie86

Legacy Member
wa een statue zit daarin ?

voor 20 euro kan ik het kome hale? of in tienen stad-kazerne ? of moest ge veel in goetsenhoven paseren? :)

Soulreaver

Legacy Member
OK genoteerd. De statue is die waar scorpion sub-zero speared. De europese statue.

Goofus

Legacy Member
Is afspreken in de omgeving van Leuven ook mogelijk voor je? Ruil je eventueel ook?

Soulreaver

Legacy Member
@ Goofus: Afspreken in Leuven is eventueel ook mogelijk als het niet dringend is.
Ik ga al is naar de cinema in Leuven, wel niet elke week ...
En ruilen eerder niet, maar zeg is wat je allemaal zou kunnen ruilen.
Is er ook PS3 bij?

@ Ronnie86: afspreken hier of in Tienen zal beiden makkelijk lukken.

Goofus

Legacy Member
Ik heb vooral Xbox 360 liggen (is het nuttig om dat op te sommen?), maar wat PS3 ook: Resistance, Resistance 2, Killzone 2

Soulreaver

Legacy Member
@ Ronnie86: Ik sluit dit deze week af, laat ons zeggen vrijdag avond tegen 21:00.

@ Goofus: helaas die PS3 games komen niet in aanmerking, heb je toevallig Heavy Rain niet?

wouthrox

Legacy Member
22 euro exclu . maar kan je eens kijken hoeveel het zou kosten als je het opstuurd . bij bpost kunnen ze je er wel mee helpen.

verkoop je het beeldje mischien ook appart ?

Soulreaver

Legacy Member
Ok even alles overlopen.

@ wouthrox: voorkeur voor de 24 euro afgehaald van Ronnie86
En ivm het beeldje, ik veronderstel dat Ronnie86 het ook wel doet voor het gehele pakket.

@ Ronnie86: momenteel heb jij nog steeds het hoogste bod, bevestig je even dat je wel degelijk het beeldje er bij wil? Dan weet ik iets voor wouthrox.

@ Duc1n0: Heb Heavy Rain gevonden voor 19 euro. Moet hem wel nog toekrijgen. Moest dit niet in orde komen contacteer ik je zeker! Game in perfecte staat ook?

Greets Kris.

wouthrox

Legacy Member
25 euro exclu . check je nog even wat de verzendingskosten zijn ?

Soulreaver

Legacy Member
Verzending via Kiala of zo zal 4 euro zijn, via de post weet ik het niet juist.
Maar minder zal het toch zeker niet zijn, is redelijk pakje al.

Anyway hoogste bod nog steeds voor Ronnie86 aan 26 euro. Morgen sluit ik af.

Soulreaver

Legacy Member
Ok afgelopen. Hoogste bod voor Ronnie86 aan 26 euro.
Afhandeling via PM.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan