zweetkonijn
Legacy Member
Beste,
Ik ben de eigenaar van Modern Warfare 3 Modern Warfare 3 en heb een advertentiedeal met consoleshop.be. In ruil voor banners te plaatsen kreeg ik geld, games enzovoort...
ik had 3x Modern warfare 3 ontvangen, en heb hem al 2x verkocht.
Nu heb ik nog één versie van Modern warfare 3 over (voor de Xbox360)
Iemand interesse? (Hij zit nog in de plastiek)
mail naar: [email protected]
Ik ben de eigenaar van Modern Warfare 3 Modern Warfare 3 en heb een advertentiedeal met consoleshop.be. In ruil voor banners te plaatsen kreeg ik geld, games enzovoort...
ik had 3x Modern warfare 3 ontvangen, en heb hem al 2x verkocht.
Nu heb ik nog één versie van Modern warfare 3 over (voor de Xbox360)
Iemand interesse? (Hij zit nog in de plastiek)
mail naar: [email protected]