Ik heb je pm ontvangen. Degene die hem van jou heeft aangekocht MOET een post hebben gedaan in deze thread, anders geldt zijn bod NIET. Gezien ik de enige ben die heeft gereageerd, lijkt het me sterk dat ik het spel van je kan eisen. Dus je komt eigenlijk in aanmerking voor een negatieve itrader, gezien je zonder het iedereen te laten weten je spel via pm hebt geruild. Dit is TEGEN de regels in...
MAAR ik geloof in de goede wil van mensen en laat me hopen dat je in het vervolg wel de regels juist navolgt. Dit laat je niet meer gebeuren neem ik aan!? Die negatieve itrader geef ik liever niet, omdat je redelijk nieuw bent heb ik gezien
