Archief - Mega Pakket 26 games en acc. en extra's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Hallo,

Volgende games worden enkel in pakket verkocht!
Alle codes zijn al gebruikt, tenzij anders vermeld.

1. Pgr3
2. Transformers dark of the moon
3. Rage Anarchy Edition
4. Home front
5. Spiderman Edge of Time (sealed)
6. Dragon ball raging blast (sealed)
7. La Noire (sealed)
8. Shift 2 unleashed (codes ongebruikt)
9. Assassins creed
10. GTA 4
11. Dead or alive 4 (classic versie)
12. Devil may cry 4
13. Spiderman 3
14. Marvel ultimate Alliance
15. Overlord 2 (sealed)
16. Viva pinata
17. Divinity 2 (sealed)
18. Banjo kanzooie
19. Ninja gaiden 3 (1x opgespeeld)
20. Mass effect 3
21. Sniper ghost warrior
22. Thor
23. lord of the rings war in the north
24. Captian amercia
25. Dead rising 2
26. Csi hard evidence

Xbox 360 controller Razer Onza tournament edition (1 x gebruikt), prijs nieuw is 64,95
Razer Onza Tournament Edition Gaming Controller PC/Xbox 360 - Consoleshop.be

+ Extra (gratis erbij)
- Tenchu Z (doosje klein beetje beschadigd)
- Need for speed undercover (doosje beschadigd)
- Fracture (sealed) (promo copy)
- Jericho (promo copy)
- Forza 3 (bundel copy)

+ Extra
*Beeldje assasins creed
http://gameabuser.net/wp-content/uploads/2009/08/acii_white.jpg
*Beeldje Splinter cell conviction
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/lamargames/full20706993.jpg
*PS3 remote controller (SEALED)
*Bal Xbox adidas (moet enkel nog een beetje opgeblazen worden)
http://i94.photobucket.com/albums/l101/Ayane06/71072de4.jpg

Prijs excl verzending is minimum 250 euro
Verzending via KIALA is 4 euro
Op dit ogenblik niets apart.
Kan enkel geruild worden tegen :
1. Iphone 4 (geen krassen en geen import)
2. LCD tv (zonder input lag)

wouthrox

Legacy Member
Bij zo pakket prijsjes is het altijd jammer van de helft games erbij die je zelf al hebt.
moest je appart verkopen .
ik ben geintresseerd in in het assasins creed beelden en dat van splinter cell.

laat me maar iets weten via PMke.

Grtz

Barbeet

Legacy Member
Kleine aanpassing.

Alles kan nu apart (minimum een aantal stuks) aangekocht worden.

Dus minimum 3 games, geen 2 of 1 stuk apart. Gelieve ook excl verzending te bieden. Verzending is 4 euro via kiala.
Voorbeeld :

1. Pgr3
2. Transformers dark of the moon
3. Rage Anarchy Edition

Prijs 15 euro excl (komt dus op 19 euro incl kiala)

Ruilen kan enkel tegen het volgende (met op zonder opleg)
* Iphone 4 krasloos
* Nokia lumia 710 krasloos
* Nokia lumia 800 krasloos
* Xbox 360 console 250gb met of zonder kinect
* Itunes kaarten
* Lcd scherm met low input lag

Greetz

Barbeet

Legacy Member
Prijzen erbij genoteerd. Minimum 3 games per aankoop (4 euro verzending excl, zal gebeuren via kiala)

1. Pgr3 : 3 euro
2. Transformers dark of the moon : 8 euro
3. Rage Anarchy Edition : 10 euro DeVine
4. Home front : 8 euro
5. Spiderman Edge of Time (sealed) : 15 euro
6. Dragon ball raging blast (sealed) : 8 euro
7. La Noire (sealed) : 12 euro
8. Shift 2 unleashed (codes ongebruikt) : 10 euro
9. Assassins creed : 8 euro
10. GTA 4 : 8 euro
11. Dead or alive 4 (classic versie) : 7 euro
12. Devil may cry 4 : 8 euro
13. Spiderman 3 : 8 euro
14. Marvel ultimate Alliance : 8 euro
15. Overlord 2 (sealed) : 7 euro
16. Viva pinata : 5 euro
17. Divinity 2 (sealed) : 8 euro
18. Banjo kanzooie : 7 euro
19. Ninja gaiden 3 (1x opgespeeld) : 25 euro
20. Mass effect 3 : 20 euro DeVine
21. Sniper ghost warrior : 12 euro
22. Thor : 12 euro
23. lord of the rings war in the north : 8 euro DeVine
24. Captian amercia : 10 euro
25. Dead rising 2 : 10 euro
26. Csi hard evidence : 8 euro

Xbox 360 controller Razer Onza tournament edition (1 x gebruikt), prijs nieuw is 64,95 : Prijs 30 euro excl
Razer Onza Tournament Edition Gaming Controller PC/Xbox 360 - Consoleshop.be

DeVine

Legacy Member
Rage Anarchy Edition : 10 euro
Mass effect 3 : 20 euro
lord of the rings war in the north : 8 euro

42incl.

Weet je toevallig welke codes gebruikt zijn?

Barbeet

Legacy Member
DeVine zei:
Rage Anarchy Edition : 10 euro
Mass effect 3 : 20 euro
lord of the rings war in the north : 8 euro

42incl.

Weet je toevallig welke codes gebruikt zijn?

Alle codes zijn al gebruikt, enkel deze van shift 2 niet.

Greetz

DeVine

Legacy Member
Barbeet zei:
Alle codes zijn al gebruikt, enkel deze van shift 2 niet.

Greetz

Mijn bod blijft geldig, net even gekeken waarvoor de codes zijn & maakt niet veel uit als ze erbij zitten.

Barbeet

Legacy Member
DeVine zei:
Mijn bod blijft geldig, net even gekeken waarvoor de codes zijn & maakt niet veel uit als ze erbij zitten.

Bod genoteerd.
Afsluitingsdatum is voorzien voor woensdag om 21u voor de games waar er reeds een bod op is.
Meeneemprijs zal ik niet noteren aangezien ik woensdag toch afsluit.
Greetz

Barbeet

Legacy Member
Devine deal.
Stuur maar pm met gegevens.

Aan de rest.
Alles kan ook geruild worden.
Ik zoek nog het volgende :

* Kinect + games
* 3DS games
* PS3 console
* PSvita console
* Extra 4Gb xbox 360 console
* Itunes kaarten
* Xbox live kaarten
* of andere xbox 360 games
* Wii console + games
* Fitness toestellen (zoals fiets)
* Projector HD
* Degelijke software (niet geregistreerd)
* Smartphone zoals nokia lumia 710/800
* Pc scherm (degelijk en 21")

Barbeet

Legacy Member
Niemand die wil ruilen tegen kinect en games of games/kinect camera apart?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan