Archief - max payne 3, grfs signature, prototype 2 bw, sniper elite

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cleanex

Legacy Member
Bij deze enkel te koop

Max payne 3: min 28, meeneem 35 verkocht aan Yones
ghost recon future soldier signature edition: min 28, meeneen 35 verkocht moeder_theresa
Prototype 2 blackwatch edition ( grote box) : min 35, meeneem 45
Sniper elite 2: min 20, meeneem 25

Prijzen zijn excl verzending
staan ook samen in pakket met xbox te koop, zie topic
staan ook elders te koop

Mvg

Yones

Legacy Member
Cleanex zei:
Bij deze enkel te koop

Max payne 3: min 28, meeneem 35
ghost recon future soldier signature edition: min 28, meeneen 35
Prototype 2 blackwatet edition ( grote box) : min 35, meeneem 45
Sniper elite 2: min 20, meeneem 25

Prijzen zijn excl verzending
staan ook samen in pakket met xbox te koop, zie topic
staan ook elders te koop

Mvg

Max Payne en Ghost recon €68 inc?

Cleanex

Legacy Member
Danku yones voor het vlugge, zeer aantrekkelijk bod. Ik noteet het zeker, kortr afsluittijd. Zaterdagavond 20 uur!

moeder_theresa

Legacy Member
Ghost Recon 35€ (dus meeneemprijs).
Pm me je gegevens maar.

Grtz

Cleanex

Legacy Member
@ moeder_therera: zie pm
@drace: bod genoteerd
@Yones: moeder_theresa bood de meeneem voor grfs, ik moet de regels volgens. Als compensatie kan ik voorstellen om max payne 3 voor 30 euro inclusief over te laten aan u! Laat even iets weten of dit voor u ok is.

Cleanex

Legacy Member
pm ontvangen :) zal beginpost aanpassen met verkochte goederen

drace, ik sluit af zondagavond 20 uur voor Sniper Elite V2!

wouthrox

Legacy Member
Prototype 2 blackwatch edition ( grote box) : min 35, meeneem 45 = alle codes ongebruikt ?

nog andere dingen bij ? foto ?

Cleanex

Legacy Member
Sniper is voor dracr. Ik pm je van zodra ik op pc geraak.

Woutrox: mijn mening zijn niet alle codes gebruikt. Maar ik zeg dit niet met zekerheid! De opsomming van wat er in zit doe ik op pc. Voor fotoa, stuur via pm je mailadres.
ik weet wel dat deze editie voot minstens 55 exc via ebay verkocht wordt, en in de gm ia de used prijs nog 59.99 euro.

Cleanex

Legacy Member
Indien Prototyp 2 Blackwatch Edition niet verkocht is voor morgen ( dinsdag) ochtend 07h, neem ik het mee naar de gm om in te ruilen tegen een ander spel.

Cleanex

Legacy Member
upper!

longpatje, voor prototype 2 sluit ik af deze avond om 20 uur!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan