juniorjoa
Legacy Member
bij deze verkoop ik een aantal games voor nieuwe games te kopen
Halo 3 en ODSt zitten te samen in 1 doosje dus 3 disc's
bioshock is niet echt mijn ding , misschien is het iets meer jouw genre
en shadow run is een franstalig cover maart spel is in engels
al deze spellen zijn in goede staat
geef maar een bod zal zien of ik er content mee ben je moet wel denken verzending is op eigen risico en kost 1.80 voor gewone verzekerde kan ik ook doen maar kost meer grtz
Halo 3 en ODSt zitten te samen in 1 doosje dus 3 disc's
bioshock is niet echt mijn ding , misschien is het iets meer jouw genre
en shadow run is een franstalig cover maart spel is in engels
al deze spellen zijn in goede staat
geef maar een bod zal zien of ik er content mee ben je moet wel denken verzending is op eigen risico en kost 1.80 voor gewone verzekerde kan ik ook doen maar kost meer grtz
