Dark_ParaSite
Legacy Member
K'heb hier Guitar Hero 3 + X-plorer guitar liggen die weg mag 
Let op: het is de gitaar met draad!
Had er toch graag nog zo'n 25€ voor gehad
LET OP enkel afhaling bij men thuis in Hasselt!
LET OP 2: spel en gitaar zijn NIET apart te koop enkel de bundel!
Edit: Vergeten te vermelden dat alles in prima staat is, stickers bij gitaar zijn zelfs nog niet gebruikt + alles is in originele doos.

Let op: het is de gitaar met draad!
Had er toch graag nog zo'n 25€ voor gehad
LET OP enkel afhaling bij men thuis in Hasselt!
LET OP 2: spel en gitaar zijn NIET apart te koop enkel de bundel!
Edit: Vergeten te vermelden dat alles in prima staat is, stickers bij gitaar zijn zelfs nog niet gebruikt + alles is in originele doos.
als je die vasthoud geef ik je 25euro