Didierke10
Legacy Member
Ik verkoop het spel GTA IV voor 10 euro inclusief verzending.
Het spelletje is nog in uitstekende staat, weg wegens beu gespeeld.
De eerste die mij 10 euro biedt, krijgt het.
Wees er dus snel bij.
Heb ook nog steeds Turok liggen, mag weg voor 8 euro incl verzending.
Het spelletje is nog in uitstekende staat en alles steekt er nog in.
Het spelletje is nog in uitstekende staat, weg wegens beu gespeeld.
De eerste die mij 10 euro biedt, krijgt het.
Wees er dus snel bij.
Heb ook nog steeds Turok liggen, mag weg voor 8 euro incl verzending.
Het spelletje is nog in uitstekende staat en alles steekt er nog in.