poopcamp
Legacy Member
.1 Inleiding
Hallo,
Verkoop mijn gta iv omdat men xbox een rrod heeft en de andere xbox360 elite bij microsoft is voor RROD " die gaat ook te koop staan dus wie intresse heeft
"
.2 Objecten
Verzending: 2 euro
.5 Slot
staat te koop op 9lives, 2dehands , kapaza
Hallo,
Verkoop mijn gta iv omdat men xbox een rrod heeft en de andere xbox360 elite bij microsoft is voor RROD " die gaat ook te koop staan dus wie intresse heeft
".2 Objecten
- GTA IV
[*]Afbeelding:http://i44.tinypic.com/1joriw.jpg
- Meeneemprijs: €12
Verzending: 2 euro
.5 Slot
staat te koop op 9lives, 2dehands , kapaza