pinow
Legacy Member
Aangezien deze game hier toch maar in de kast ligt... 
Disc, doosje en handleiding zijn in perfecte staat.
- Startbod vanaf 1 EURO.
- Bieden gebeurt altijd EXCLUSIEF verzending
- De eventuele verzendkosten zijn voor de koper. (Ik veronderstel 1,80 EURO met de Post?)
- Zondag 13/11/2011 om 22u wordt er afgesloten.

Disc, doosje en handleiding zijn in perfecte staat.
- Startbod vanaf 1 EURO.
- Bieden gebeurt altijd EXCLUSIEF verzending
- De eventuele verzendkosten zijn voor de koper. (Ik veronderstel 1,80 EURO met de Post?)
- Zondag 13/11/2011 om 22u wordt er afgesloten.
ik kan afhalen in Lommel ^^

anders ligt het toch maar in de kast...