Daar ik deze toch zeker woensdag uit heb, zet ik hem alvast te ruil/ te koop.
Ruilen zou ik graag doen tegen Battlefield 3 (liefst met online pass) of Ace Combat Assault Horizion.
Ook te koop voor een fatsoenlijk bedrag (ik heb er vandaag 53€ aan betaald).