ik verkoop gears of war3, ik doe het weg wegens uitgespeelt.
mijn voorkeur gaat naar:
-saints row 3
-assassins creed revelations
-nba 2k12
-mass effect 3
-need for speed the run
-halo anniversary
enkel afhalen of opsturen
edit:Tron Evolution ook tk/tr