Stinte
Legacy Member
Hallo
Ik verkoop gears of war 3, het spel is nog maar 1 keer gebruikt, een kwartier ofzo. Ik speel het niet graag.
Meeneemprijs = 30 eur.
Ruilen tegen blackops/mw2/ een recente fifa ook mogelijk, maar dan wel met nog 10/15 euro extra, hangt af van spel.
Of ruilen tegen battlefield 3 zonder extra geld.
mvg
Stinte
Ik verkoop gears of war 3, het spel is nog maar 1 keer gebruikt, een kwartier ofzo. Ik speel het niet graag.
Meeneemprijs = 30 eur.
Ruilen tegen blackops/mw2/ een recente fifa ook mogelijk, maar dan wel met nog 10/15 euro extra, hangt af van spel.
Of ruilen tegen battlefield 3 zonder extra geld.
mvg
Stinte