Archief - Gears Of War 3 Seasonpass

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dominick007

Legacy Member
Zoals de titel zegt heb ik een Gears Of War 3 Seasonpass, ongebruikt natuurlijk.

20 € , na overschrijving stuur ik screenshot van de code

groetjes

Master S

Legacy Member
Aangezien hij zondagavond gespecifieerd heeft als afsluiting was de bieding afgelopen om 18u, dus in principe is mijn bod het laatste.

Master S

Legacy Member
Hekje# zei:
avond is daarom nie 18 uur he, het is nog altijd avond :p

Da weet ik ook wel...

Maar aangezien de TS niet duidelijker is vat ik de definitie letterlijk op, dus avond is om 18u en daarom sluit hij dus eigenlijk af om 18u. Als hij misverstanden wil vermijden moet hij maar duidelijker zijn.

TearsfLuna

Legacy Member
Master S zei:
Da weet ik ook wel...

Maar aangezien de TS niet duidelijker is vat ik de definitie letterlijk op, dus avond is om 18u en daarom sluit hij dus eigenlijk af om 18u. Als hij misverstanden wil vermijden moet hij maar duidelijker zijn.

Vat het dan letterlijk op en sluit af voor de nacht; Wanneer de avond stopt dus
om 00:00
Als iemand zegt avond dan bedoelt hij de hele avond, niet het moment dat het technisch gezien avond wordt;
Als ik savonds op stap ga ben ik ook ni weg om 6 he ;)

Master S

Legacy Member
TearsfLuna zei:
Vat het dan letterlijk op en sluit af voor de nacht; Wanneer de avond stopt dus
om 00:00
Als iemand zegt avond dan bedoelt hij de hele avond, niet het moment dat het technisch gezien avond wordt;
Als ik savonds op stap ga ben ik ook ni weg om 6 he ;)

Elke normale mens geeft een vast afsluituur op en nie zoiets vaag als 'morgenavond'...

iTs NePhtiS

Legacy Member
niemand weet het afsluituur... dus stop met wenen! :) curry zijn bod valt nog altijd in de avond. wacht toch gewoon op Dominick zijn antwoord!

de hamster

Legacy Member
snap niet goed wat het probleem hier is?

Dominick007 zegt dat hij de volgende avond afsluit en Curryworst bied de vraagprijs de volgende avond. Om 22.39 is nog steeds de avond van dezelfde dag dus is er geen discussie mogelijk. jammer voor Master S die naast een goedkope season pass grijpt, maar better luck next time.

Dominick007

Legacy Member
Wow wat een spel wordt er hier gemaakt.
Heb er idd ook geen uur bij gezet maar dit is dan ook de eerste en waarschijnlijk de laatste keer ik met een afsluitdag werk.
Avond is naar mijn normen ook nog steeds tot 00.00
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan