Archief - Gears of War 3 (Sealed)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Infernia

Legacy Member
Hey,

Wegens dubbele aankoop verkoop ik een kopie van Gears of War 3 (sealed).
Deze bevat ook een DLC code dat het personage "Baird" unlocked. Ik heb deze code via mail gekregen en zal deze doorsturen via mail naar de koper.

Prijs: min 30€ excl | meeneem 35€ incl.
Op halen in (het station van) Leuven is ook mogelijk!

Infernia

Legacy Member
Sorry, maar dat spel zegt me niets.
Ik wel het eventueel wel ruilen tegen God of War Origines / God of War Collection Volume 2 op de PS3.

yellowtigra

Legacy Member
helpt mss om games niet duurder 2dehands te verkopen dan hun nieuwprijs (42,5 in MM) ;)

Infernia

Legacy Member
Wel in principe is het niet tweedehands en 40 is nog altijd minder dan 42,5. ;)
Daarbovenop spendeer je al makkelijk 2,5 aan vervoerskosten dus uw 42,5 is ook niet helemaal accuraat.

sui785

Legacy Member
Infernia zei:
Wel in principe is het niet tweedehands en 40 is nog altijd minder dan 42,5. ;)
Daarbovenop spendeer je al makkelijk 2,5 aan vervoerskosten dus uw 42,5 is ook niet helemaal accuraat.

Wat als MM 1min wandelen is van uw huis??

Infernia

Legacy Member
Dan koop je het spel gewoon en post je niet in GoW3 trade topics.

snowwhitesoils

Legacy Member
bod van 35 incl, bod blijft geldig tot morgenavond, anders haal ik het zelf in de MM mits ik er dinsdag of woensdag kom waar er ook nog eens een jaar live bij zit.

Ik hoor het eventueel wel via pm ! het is toch een BE versie é ?

Infernia

Legacy Member
@ moeder_theresa, bedankt voor het voorstel, maar ik heb Deus Ex al :) .
@ snowwhitesoils, Ik vrees van niet. ("XBOX 360 Import Games" wilt trouwens zeggen dat het geïmporteerd is.)

snowwhitesoils

Legacy Member
Die prefix dus blijkbaar over het hoofd gezien, laat dan maar zowiezo zijn.

Hartson

Legacy Member
30€ afgehaald in Leuven? Er zijn toch geen online passes/accounts mee verbonden waardoor ik nog eens een bepaald bedrag moet betalen om online te kunnen spelen? Xbox Live niet meegerekend uiteraard.

Infernia

Legacy Member
@ Grifter: Bedankt, maar DI vind ik niet zo'n leuk spel.
@ Hartson: Het is nog nieuw/ongeopend dus je hoeft je daaromtrent geen zorgen te maken. :)

Tenzij iemand nog meer bied gaat het voor 30€ naar Hartson. Topic sluit om 00:00 s'nachts.

grifter

Legacy Member
Infernia zei:
Okj het gaat naar grifter. PM verzonden!

PM terug gestuurd ;)
Euh, ik had hier normaal een edit gedaan, aangezien je nog niet lang hier bent, nog niks verkocht hebt en nog niet teveel berichtjes, wil ik wel eerst het spel ontvangen, voor ik betaal.
En anders, schrap je mijn bod maar ;)
Sorry, dat ik het nu pas plaats, maar ik zal daar strak iets verkeerd gedaan hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan