Archief - Gears of War 3 & andere

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

botbgrt

Legacy Member
Te koop wegens uitgespeeld:

Gears of War 3
Halo Reach (indien redelijke prijs)
CoD Black Ops (idem)

Bieden excl. verzending.

botbgrt

Legacy Member
jumper2110 zei:
GOW3 €15 incl?

Beetje te weinig. Voor 20€ incl. mag ie meteen weg, lijkt mij meer dan redelijk.

georgiodavid zei:
Hey
H R tegen Crysis2

Niet meteen interesse in, tenzij je 5€ wilt opleggen. Anders verkies ik HR te houden. :)

georgiodavid

Legacy Member
botbgrt zei:
Beetje te weinig. Voor 20€ incl. mag ie meteen weg, lijkt mij meer dan redelijk.



Niet meteen interesse in, tenzij je 5€ wilt opleggen. Anders verkies ik HR te houden. :)

Anders C2+RDR SOUNDTRACK VOOR UW H R. ?

botbgrt

Legacy Member
georgiodavid zei:
Anders C2+RDR SOUNDTRACK VOOR UW H R. ?

Dat is dan een originele soundtrack in een cd-hoesje of zo? Ik zal het noteren maar laat het nog even openstaan, laten we zeggen tot morgenavond 21u.

jumper2110 zei:
Deal, ik zal je een pm sturen ;)

GOW3 verkocht aan jumper2110.

Ruilvoorstellen voor de andere twee games neem ik altijd in overweging.

georgiodavid

Legacy Member
botbgrt zei:
Dat is dan een originele soundtrack in een cd-hoesje of zo? Ik zal het noteren maar laat het nog even openstaan, laten we zeggen tot morgenavond 21u.



GOW3 verkocht aan jumper2110.

Ruilvoorstellen voor de andere twee games neem ik altijd in overweging.

Idd originele in
Cd hoes met mooi cover.
Als je wilt snel zijn want heb op2dehds ook halo r voor 9€ gevonden. Maar ruimen met jou zou ik denk ik liever hebben. Kunnen we in Apen of Lier of Mechelen ruilen ipv verzenden?

botbgrt

Legacy Member
Zou via de post moeten gebeuren, ik kom bijna nooit die richting uit. Kan wel eventueel al maandag verzenden.

georgiodavid

Legacy Member
botbgrt zei:
Zou via de post moeten gebeuren, ik kom bijna nooit die richting uit. Kan wel eventueel al maandag verzenden.

Oke.dan verzenden we het samen maandag om 1330 stuur ik op via post.

georgiodavid

Legacy Member
botbgrt zei:
Zou via de post moeten gebeuren, ik kom bijna nooit die richting uit. Kan wel eventueel al maandag verzenden.

Stuur je adres nog straks.

georgiodavid

Legacy Member
botbgrt zei:
Wegens ziekte kan ik (hopelijk) pas morgen GOW3 en HR op post doen. :(



Ik verstuur je meteen mijn adres.

:/ te laat amigo heb na w8ten en geen reactie elders gevonden.
Veel beterschap
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan