donald20
Legacy Member
Ik heb het volgende spel te koop
-fuzion frenzy 2
verzending 2€
Kan ook afgehaald worden
Spel is in perfecte staat in uit verpaking gehaald (plastiekje) maar is verder nog niet gebruikt.
Reden van verkopen mijn schoonma wou 2 WII games kopen maar heeft niet gelet dat dit voor x360 was inplaats van wii
-fuzion frenzy 2
verzending 2€
Kan ook afgehaald worden
Spel is in perfecte staat in uit verpaking gehaald (plastiekje) maar is verder nog niet gebruikt.
Reden van verkopen mijn schoonma wou 2 WII games kopen maar heeft niet gelet dat dit voor x360 was inplaats van wii
