emiex vm
Legacy Member
Beste fifa-fans,
Ik heb hier FIFA STREET liggen in een ongeopende verpakking!
Het spel heb ik gewonnen, maar aangezien ik meer aan shooters ben
verkoop ik het!
het spel kan van jullie zijn voor de prijs van 38euro! (nieuwprijs is 58euro)
het spel moet wel afgehaald worden te Gent.
Contact via mail: maxime_v_m of sms 0497.13.98.31
ciao
Ik heb hier FIFA STREET liggen in een ongeopende verpakking!
Het spel heb ik gewonnen, maar aangezien ik meer aan shooters ben
verkoop ik het!
het spel kan van jullie zijn voor de prijs van 38euro! (nieuwprijs is 58euro)
het spel moet wel afgehaald worden te Gent.
Contact via mail: maxime_v_m of sms 0497.13.98.31
ciao