Archief - Fat elite 120gb + controllers + extra hardware

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mikkel

Legacy Member
Hi,

Ik zet mijn tweede Elite te koop wegens te weinig gebruikt.
Console is in perfecte staat, doos en accessoires (headset, kabels) aanwezig.
Voorlopig zijn er 2 controllers aanwezig, 1 wireless zwart en 1 wired zwart.
Er bestaat een kans dat er een derde zwarte wireless controller bijkomt.

Extra hardware: hdd van 120gb

Min prijs voor Elite pakket met de 2 controllers: €90 excl, meeneem €110 excl
Min prijs voor Elite pakket met de 3 controllers: €100 excl, meeneem €120 excl (onder voorbehoud)
Min prijs voor de HDD 120gb: €20 excl

Pakketprijs: €125 excl
Afsluit datum: 7 dagen na openingsbod of bij meeneem pakket.

Ruilvoorstellen zijn altijd welkom, ik ben op zoek naar een Witte Wii met controllers + balance board + Wii fit, LED scherm voor PC, hardware, ...
Ik behoud me het recht...offtopic stuff wordt gereport. Pakketverkoop krijt uiteraard voorrang!
Have fun, keep it clean!

ToastedBanana

Legacy Member
Hallo daar Mikkel,

Ik heb interesse voor de pakketprijs van €125 excl.
Ik heb ook nog een Witte Wii liggen (alleen de console), misschien zou deze mee geruild kunnen worden.

Groetjes.

Mikkel

Legacy Member
Enkel de Wii console is voor mij helaas niet interessant :)
Toch bedankt voor je aanbod.

Noteer ik je bod van €125 excl en bij deze de meeneem?
Dan is het pakket voor jou.

ToastedBanana

Legacy Member
Zou deze dan mogelijk zijn om op te sturen? Met extra verzendingskosten dan weliswaar. Jabbeke ligt nogal tamelijk ver vanuit Turnhout. :)

Mikkel

Legacy Member
ToastedBanana zei:
Zou deze dan mogelijk zijn om op te sturen? Met extra verzendingskosten dan weliswaar. Jabbeke ligt nogal tamelijk ver vanuit Turnhout. :)

Verzending is geen enkel probleem :)
indien je wil is dit pakket dus voor jou.

ToastedBanana

Legacy Member
Worden deze met Kiala verzonden? (Heb namelijk slechte herinneringen met Kiala) En hoeveel deze zal bedragen zal je zo niet kunnen zeggen denk ik? :)

Mikkel

Legacy Member
ToastedBanana zei:
Worden deze met Kiala verzonden? (Heb namelijk slechte herinneringen met Kiala) En hoeveel deze zal bedragen zal je zo niet kunnen zeggen denk ik? :)

Alhoewel ik niks tegen Kiala heb, maak ik er liever geen gebruik van
Ik gebruik bPost 24h verzekerde verzending (tot €500). Je krijgt dan van mij (na ontvangst van het geld) een tracking ID zodat je de verzending kan volgen.

glenn00221

Legacy Member
ik bied 20€ voor de harde schijf als deze past op een slim Xbox van 4GB

Mikkel

Legacy Member
ToastedBanana heeft interesse in het ganse pakket. Dus als hij hier zijn interesse wil bevestigen met een bod, dan zou dit wel voorrang krijgen.
Ik heb echter geen idee als deze HDD compatibel is met de slim, sorry.

glenn00221

Legacy Member
geen probleem maar moest iets veranderen pm u mij dank alvast en veel succes met verkoop

Mikkel

Legacy Member
PM gestuurd naar ToastedBanana om te vragen als hij zijn bod hier officieel wil plaatsen.

ToastedBanana

Legacy Member
Ik bied het hele meeneem pakket, sorry voor de HDD glenn00221, heb hem er ook graag bij :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan