yezzer
Legacy Member
Is er iemand van de streek rond Gent-Oudenaarde-Ronse die nog verstand heeft van de eerste generatie XBOX-en?
De mijne was in gebruik als media center (xbmc) en wil niet meer doorstarten. (blijft hangen en is dus niet te gebruiken)
Wellicht is de eeprom/bios corrupt ofwel heeft de grotere harde schijf die er nu inzit slechte sectoren.
Ik zoek dus een persoon die dat kan oplossen.
De mijne was in gebruik als media center (xbmc) en wil niet meer doorstarten. (blijft hangen en is dus niet te gebruiken)
Wellicht is de eeprom/bios corrupt ofwel heeft de grotere harde schijf die er nu inzit slechte sectoren.
Ik zoek dus een persoon die dat kan oplossen.