sayan
Legacy Member
Hierbij verkoop ik enkele van mijn games.
Gears of war 2 : 15 incl verkocht aan .Hellguy
Fifa 10 : 20 incl verkocht via kapaza
Assassins creed : 10 incl verkocht aan Dimieuh
Alone in the dark : 10 incl
The darkness : 10 incl
Halo 3 : 10 incl
ook heb ik nog Halo 2 voor xbox deze mag voor 5 incl
prijzen zijn meeneemprijs
staat ook te koop op kapaza
Gears of war 2 : 15 incl verkocht aan .Hellguy
Fifa 10 : 20 incl verkocht via kapaza
Assassins creed : 10 incl verkocht aan Dimieuh
Alone in the dark : 10 incl
The darkness : 10 incl
Halo 3 : 10 incl
ook heb ik nog Halo 2 voor xbox deze mag voor 5 incl
prijzen zijn meeneemprijs
staat ook te koop op kapaza
