Archief - Elite console (black) met 120gb hdd + enkele games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fiqm

Legacy Member
Bij deze verkoop ik dus mijn Xbox 360. Aangekocht in juli 2009, maar nog nooit een probleem mee gehad. Heb hem nog geen enkele keer moeten opsturen voor herstelling, en hij werkt nog steeds perfect. De reden dat ik verkoop is omdat ik een graag een nieuwe Xbox console zou hebben, vanwege de iets grotere harde schijf.

Als je hem komt afhalen, krijg je de originele doos erbij. Het was een Resident Evil 5 bundle, maar het spel RE5 verkoop ik wel niet. Accessoires zoals de headset en netwerkkabel zitten er nog bij.

Je krijgt er ook een splinternieuwe zwarte controller bij. Dus niet de controller die destijds inbegrepen was bij de Xbox, effectief een nieuwe controller, nooit eerder gebruikt. Als je wil, mag je voor een kleine extra prijs ook de zwarte controller hebben die destijds inbegrepen zat bij de Xbox zelf. Die controller heeft echter een lichte afwijking op de linker analog stick. Bij spellen zoals Fifa of Burnout merk je het helemaal niet, bij first person shooters wel.

Ik verkoop ook enkele spellen bij de console, indien gewenst. Ik verkoop de spellen wel niet apart. Je moet er maar bij zeggen welke spellen je interesseren. Keuze uit Top Spin 3, Fifa 09, Project Gotham Racing 4 en Grand Theft Auto 4. Allen in uitstekende staat, uiteraard.

Indien gewenst, krijg je ook een play and charge kit erbij (heroplaadbare batterij voor de controller, plus kabel).

Ik kan er niet meteen een prijs op plakken, dus zeg maar iets. Ik sluit af bij een goed bod. Kan afgehaald worden in Gent, of bij Waregem. Wordt dus niet verzonden.

Samenvatting:

Te koop:
- Xbox 360 elite (black)
- 120 GB HDD
- 1 nieuwe zwarte controller (wireless)
- headset
- netwerkkabel
- in originele verpakking

Indien gewenst, naar keuze:
- 1 zwarte controller (wireless) met een klein probleem aan de linker analog stick (als je belt naar Microsoft denk ik dat ze hem gratis vervangen, als je hem opstuurt, maar ben niet zeker. En voor games als Fifa werkt de controller perfect): 5 euro
- 1 Play and Charge kit: 5 euro
- GTA 4, Top Spin 3, PGR4, Fifa 09: 17 euro

Ook aangeboden in vriendenkring..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan