Archief - Elite (120gig) + Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Duc1n0

Legacy Member
Xbox360 Elite (120gig) zwart (aangekocht 08/2008)
Alle standaard accesoires
Doos + Boekjes
Geen kasticket & niet online geregistreerd.


Games :

Forza 3
Halo ODST
Halo 3 (fr)
Marvel Ultitame Alliance (fr)
Arcade disc volume 1
Kung FU Panda

Extra :

Oplaadbare batterypack (wit)


Meeneem €175

Cheers,
Duc.

TRC

Legacy Member
Heb je ook een minimum?

En ben niet zo'n volgen van Xbox, maar wat is 't verschil tussen Xbox Arcade, Elite en Premium?

DarkKhen

Legacy Member
Intern allemaal hetzelfde + headset + netwerk kabel + 3x 1 maand accountjes maakbaar op de xbox, al de rest:

Arcade: geen hdd, paar arcade games (dacht ik?), controller
Premium: 20gb hdd (ondertss 60(?)), controller
Elite: zwart, 120gb hdd, controller (zwart)

Ik denk dat het dat ongeveer is.

killo 11

Legacy Member
DarkKhen zei:
Intern allemaal hetzelfde + headset + netwerk kabel + 3x 1 maand accountjes maakbaar op de xbox, al de rest:

Arcade: geen hdd, paar arcade games (dacht ik?), controller
Premium: 20gb hdd (ondertss 60(?)), controller
Elite: zwart, 120gb hdd, controller (zwart)

Ik denk dat het dat ongeveer is.

Wat Darkhen zegt klopt ongeveer.
Je had in het begin nog de Pro en de Classic versie.

Pro: 20gb HDD (later premium 60GB)
Classic: Zelfde als Arcade maar zonder de games, kleinere MU en controller met draad.

Trolle

Legacy Member
ik heb wel intresse in forza moest je hem apart weg doen(kzie toch nergens staan dat ge niets apart weg doet dus kan het maar proberen :p )

Duc1n0

Legacy Member
TRC zei:
Heb je ook een minimum?

En ben niet zo'n volgen van Xbox, maar wat is 't verschil tussen Xbox Arcade, Elite en Premium?

Wat Darkkhen zegt is correct.

Er steekt ook nog een HDMI kabel bij een elite pack wat bij de andere niet zit.


Minimumprijs ligt niet veel lager dan de meeneem.. Ik moet er nog even over denken.

Trolle zei:
ik heb wel intresse in forza moest je hem apart weg doen(kzie toch nergens staan dat ge niets apart weg doet dus kan het maar proberen :p )

Zal puur van je bod afhangen of ik het al dan niet appart wil verkopen.


Cheers,
Duc.

Drossie

Legacy Member
Hoeveel voor enkel console en controller?
Kom je soms in Gent?
Hoe komt het dat er geen kassaticket is?

Duc1n0

Legacy Member
In Gent kom ik niet. €130 voor de console met controller.

Kasticket is verloren gegaan door de verhuis.

jimsken

Legacy Member
Bod 130€ op console + batterypack + Forza3
Andere games moet ik niet

Trolle

Legacy Member
moest je jimsken zijn bod nie aanvaarden wilk 20€ inc geven voor forza
*edit* nvm heb hem al ergens anders gevonden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan