Archief - Elite 120 GB (1 jaar oud) + WiFi Adapter + Transfer Cable

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soeverein

Legacy Member
Heb net de Slim gekocht, dus verkoop mijn vorige X360.

Zwarte Elite 120 GB van net geen 1 jaar oud (Falcon revisie van hardware), nooit problemen mee gehad, aangekocht in Game Mania in augustus 2009. Garantiepapier krijg je erbij.

Alle originele accesoires en de originele doos zitten erbij (HDMI kabel, HDD, controller, headset, etc), enkel de netwerk kabel twijfel ik aan, maar als die mankeert doe ik er wel een andere netwerk kabel bij in de plaats.

Ook nog doe ik weg: 1 Wifi adapter voor X360 (het oude model met 1 antenne) en 1 transfer cable. Hierbij zitten geen doosjes meer. Van de kabel heb ik wel een handleiding.

Minimumprijs: 100 € voor console, 13 € voor wifi adapter, 8 € voor transfer cable. Dit zijn afhaal/exclusief prijzen.

Meeneemprijs: 120 € voor console. Wifi adapter 23 € * en Transfer Cable 12 € *. Weer afhaal/exclusief. De meeneemprijs voor accessoires is onder de voorwaarde dat de console reeds verkocht is, of dat de console absoluut niet verkocht geraakt.

Pakket meeneemprijs: 140 € afhaal. Als je het pakket in zijn geheel koopt aan meeneemprijs gooi ik er (indien je wenst) GRATIS nog wat van mijn oudere games tussen (welke moet ik nog uitzoeken).

De console of pakket wordt NIET verzonden. Levering wil ik wel nog overwegen voor de console of pakket, als je vlakbij woont of je zelf wilt instaan voor mijn vervoerskosten.

En natuurlijk heeft pakketverkoop altijd voorrang op gedeeltelijke verkoop

Heb hem een paar dagen terug ook aangeboden op Facebook aan dezelfde prijs maar daar geen positieve respons gehad. Indien dit verandert zal ik het thread updaten.

Gunnie 13

Legacy Member
Indien je er nog wat games bij doet, dan wil ik voor het pakket wel 140€ afgehaald (Borgerhout) geven

Soeverein

Legacy Member
Gunnie 13 zei:
Indien je er nog wat games bij doet, dan wil ik voor het pakket wel 140€ afgehaald (Borgerhout) geven

Zit nu op mijn werk, deze avond ga ik even door mijn collectie en zal ik hier posten welke ik erbij doe. Een tijdstip voor afhaal zal vanaf dinsdag kunnen, de console staat nu nog in tessenderlo.

Greetz.

Soeverein

Legacy Member
FIFA 10
Project Gotham Racing 4
Perfect Dark Zero
Dynasty Warriors Gundam 2
Kingdom under Fire: Circle of Doom
Dead or Alive Xtreme 2 (frans doosje, maar ben vrij zeker dat het ook speelt in het Engels)

Is dat de moeite waard van erbij te doen?

stynl

Legacy Member
Met die games erbij geef ik je zo 140€ voor het pakket!

Gunnie 13

Legacy Member
Indien je met stynl tot een deal kan komen, hoef je met je met mij geen rekening te houden. Zoals aangegeven in ons ge-PM van gisteren, heb ik nog een ander pakket op het oog

Soeverein

Legacy Member
Ok. In dat geval is het voor mij deal met stynl dan.

Ik zal je in PM mijn gegevens doorsturen. Wil je afhalen in Borgerhout of in Tessenderlo (of desnoods levering?)

Soeverein

Legacy Member
Deal is al afgerond met stynl, de console is hier weg.

Thread mag dicht geloof ik?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan