D3nn0sjuuh
Legacy Member
Hallo allemaal.
Ik heb hier DJ Hero voor de XBOX360 liggen en wil hem graag verkopen.
De reden hiervoor is dat ik er niet zoveel meer mee doe, omdat ik overga naar echte draaitafels voor het echte werk
Hieronder wat details.
Staat: Gebruikt, maar zeer goed mee omgegaan en nog in uistekende staat.
(Alleen het klepje van de batterijen zit met een plakbandje vast. Tijdens het spelen heb je hier egen last van)
Doos: Ja
Handleiding: Ja
Aankoopbon: Nee (gekocht in Februari dit jaar - 2010 -)
Minimum prijs: 40 excl.
Meneemprijs: 50 excl.
Voor interesse, stuur een PM of mail mij naar [email protected]
EDIT: Sinds kort nu ook PayPal ondersteuning
MVG: Dennis

Ik heb hier DJ Hero voor de XBOX360 liggen en wil hem graag verkopen.
De reden hiervoor is dat ik er niet zoveel meer mee doe, omdat ik overga naar echte draaitafels voor het echte werk

Hieronder wat details.
Staat: Gebruikt, maar zeer goed mee omgegaan en nog in uistekende staat.
(Alleen het klepje van de batterijen zit met een plakbandje vast. Tijdens het spelen heb je hier egen last van)
Doos: Ja
Handleiding: Ja
Aankoopbon: Nee (gekocht in Februari dit jaar - 2010 -)
Minimum prijs: 40 excl.
Meneemprijs: 50 excl.
Voor interesse, stuur een PM of mail mij naar [email protected]
EDIT: Sinds kort nu ook PayPal ondersteuning

MVG: Dennis

