baxic
Legacy Member
hey beste lui ik heb hier een dj hero deck liggen en spel maar doe er zelf amper iets mee nieuwestaat
graag ruilen tegen guitarhero 3 + gitaar of rockband als het iniedergeval maar geen gitaar is van gh 1 ,2 dan vindt ik alles goed
of ruilen tegen een ander spel kom zelf maar met wat
of prijs natuurlijk
VERKOCHT
graag ruilen tegen guitarhero 3 + gitaar of rockband als het iniedergeval maar geen gitaar is van gh 1 ,2 dan vindt ik alles goed
of ruilen tegen een ander spel kom zelf maar met wat

of prijs natuurlijk
VERKOCHT