Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ruben182 zei:Kan je de secundaire code ook eens geven?
DarkKhen zei:Eject + Sync knop indrukken als ie opstart
4 lampjes staat voor 0
1 lampje = 1
2 = 2
3 = 3
zo moet je een code genereren tot je 4 waardes hebt, bv 0102
Ruben182 zei:Indien het niet duidelijk genoeg zou zijn:
-xbox opstarten
-connectie (sync) knop ingedrukt houden
-dvd-open knop indrukken
--> aantal lichtjes dat gaan branden opschrijven
-dvd knop indrukken
--> aantal lichtje opschrijven
-dvd knop indrukken
--> aantal lichtjes opschrijven
-dvd knop indrukken
--> aantal lichtjes opschrijven
Dat zou een code van 4 cijfers moeten zijn.
DJones zei:? Sync knop waar staat dat (opstart knop en eject knop weet ik staan)
Ruben182 zei:Heb je de console proberen om te flashen en sindsdien deze error?
Ruben182 zei:Bodje van €25 incl.
(Originele drive toevallig ook nog beschikbaar?)
Ruben182 zei:boelke staat gedemonteerd zeg hij toch..
En ik was toch eerder met mijn bod..? €25 incl. met kiala verzending is zelfs iets meer dan €20 excl.


FoO zei:Val mij hier niet aan e
Gedemonteerd, als het enkel de DVDdrive is is het goed e. Met geknoeid bedoel ik geflasht, poging tot herstelling ofzo. Omdat hij uiteen ligt wil da nog niet zeggen dat er mee geknoeid is.
En mss verkiest de persoon afhalen ipv opsturen ook, dat weet ik niet e.
Indien hij akkoord is met jou bod zal hij het wel zeggen zeker![]()