Archief - defecte XBOX 360

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJones

Legacy Member
xbox 360 - HD 20GB - HDMI kabel - doos -

XBOX rood lampje rechts onderaan

geeft geen beeld - DVD speler werkt ook niet

boelke staat gedemonteerd

liefst afhalen te hostade of aalst

DarkKhen

Legacy Member
Eject + Sync knop indrukken als ie opstart
4 lampjes staat voor 0
1 lampje = 1
2 = 2
3 = 3

zo moet je een code genereren tot je 4 waardes hebt, bv 0102

Ruben182

Legacy Member
Indien het niet duidelijk genoeg zou zijn:
-xbox opstarten
-connectie (sync) knop ingedrukt houden
-dvd-open knop indrukken
--> aantal lichtjes dat gaan branden opschrijven
-dvd knop indrukken
--> aantal lichtje opschrijven
-dvd knop indrukken
--> aantal lichtjes opschrijven
-dvd knop indrukken
--> aantal lichtjes opschrijven

Dat zou een code van 4 cijfers moeten zijn.

DJones

Legacy Member
DarkKhen zei:
Eject + Sync knop indrukken als ie opstart
4 lampjes staat voor 0
1 lampje = 1
2 = 2
3 = 3

zo moet je een code genereren tot je 4 waardes hebt, bv 0102

Ruben182 zei:
Indien het niet duidelijk genoeg zou zijn:
-xbox opstarten
-connectie (sync) knop ingedrukt houden
-dvd-open knop indrukken
--> aantal lichtjes dat gaan branden opschrijven
-dvd knop indrukken
--> aantal lichtje opschrijven
-dvd knop indrukken
--> aantal lichtjes opschrijven
-dvd knop indrukken
--> aantal lichtjes opschrijven

Dat zou een code van 4 cijfers moeten zijn.

ah ok
ben niet zo en kenner
moet gans weekend werken
ik zal dat trachten begin volgende week te testen


? Sync knop waar staat dat (opstart knop en eject knop weet ik staan)

Ruben182

Legacy Member
DJones zei:
? Sync knop waar staat dat (opstart knop en eject knop weet ik staan)

927346E.jpg

DJones

Legacy Member
1001 Error E65

1lampje links boven
4lampjes
4lampjes
1lampje rechts onder

voor zover ik juist heb getest

Ruben182

Legacy Member
Heb je de console proberen om te flashen en sindsdien deze error?

DJones

Legacy Member
Ruben182 zei:
Heb je de console proberen om te flashen en sindsdien deze error?

heb deze xbox van mijn neefje
die heeft de originele drive naar een andere xbox geplaatst
de drive is niet die origineel die bij deze xbox hoort
hij vertelde wel
dat hij aan het gamen was en zijn beeld viel uit sindsdien werkte xbox niet meer
heeft onder tussen al en andere xbox 360

Ruben182

Legacy Member
Bodje van €25 incl.
(Originele drive toevallig ook nog beschikbaar?)

Ruben182

Legacy Member
Sorry, Ligt een beetje uit richting.. :)
Verzending via kiala mogelijk?

FoO

Legacy Member
bod van 20 excl afgehaald in aalst of hofstade indien er niet aan geknoeid geweest is en de case in goede staat is :)

Ruben182

Legacy Member
boelke staat gedemonteerd zeg hij toch..
En ik was toch eerder met mijn bod..? €25 incl. met kiala verzending is zelfs iets meer dan €20 excl.

FoO

Legacy Member
Ruben182 zei:
boelke staat gedemonteerd zeg hij toch..
En ik was toch eerder met mijn bod..? €25 incl. met kiala verzending is zelfs iets meer dan €20 excl.

Val mij hier niet aan e :)
Gedemonteerd, als het enkel de DVDdrive is is het goed e. Met geknoeid bedoel ik geflasht, poging tot herstelling ofzo. Omdat hij uiteen ligt wil da nog niet zeggen dat er mee geknoeid is.
En mss verkiest de persoon afhalen ipv opsturen ook, dat weet ik niet e.
Indien hij akkoord is met jou bod zal hij het wel zeggen zeker :)

DJones

Legacy Member
FoO zei:
Val mij hier niet aan e :)
Gedemonteerd, als het enkel de DVDdrive is is het goed e. Met geknoeid bedoel ik geflasht, poging tot herstelling ofzo. Omdat hij uiteen ligt wil da nog niet zeggen dat er mee geknoeid is.
En mss verkiest de persoon afhalen ipv opsturen ook, dat weet ik niet e.
Indien hij akkoord is met jou bod zal hij het wel zeggen zeker :)

Beste

enige wat ik uitgevoerd heb is koeling afgenomen alles goed proper gemaakt en nieuwe koelpasta opgesmeert van goede kwaliteit.
graag geef ik Ruben182 de voorkeur mits hij eerst was
wenst hij em niet te nemen
mag je hem komen afhalen


@Ruben182
indien nog steeds intresse graag een pmtje afhandeling
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan