Archief - Console & (aparte) controller (NIEUWE PRIJZEN)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Prophex

Legacy Member
  1. XboX

Beschrijving: Ik verkoop een defecte XboX die ik een paar jaar terug van een andere gebruiker heb overgekocht. (Toen nog in volledig werkende staat) Dit pakket omvat buiten de console en kabels ook nog een klassieke controller (zie foto) en de gekende XboX DVD remote. Buiten de console, zijn ook nog de originele doos en handleiding/boekjes aanwezig.

Foto's: 1, 2, 3, 4

Opmerkingen/Defecten: Deze XboX heeft altijd zonder problemen gewerkt, maar de laatste tijd doet de aan/uit schakelaar het niet meer goed en valt de console soms uit tijdens gebruik. Beide problemen lijken me echter voor een handig persoon niet onoplosbaar!

Reden van verkoop: Ik heb me een paar maand terug een XboX 360 aangekocht die alle originele XboX games die ik (nog) heb feilloos kan draaien, dus is deze sowieso overbodig.

Prijs: € 20 (of goed bod)

Verzending/Afhaling: Dit pakket wordt NIET verzonden en kan enkel afgehaald worden in Sint-Martens-Latem, Zwijnaarde en/of Antwerpen. (Afhankelijk van waar ik ben.)

(Eventuele) afsluit datum/uur: zondag 14 maart 2010, 23:59u.

Staat ook op: shrimprefuge.be


  • XboX "fat" controller

Beschrijving: Ik verkoop ook een XboX "fat" controller. Het gaat hier om de dikke versie. (zie foto)

Foto's: 1

Opmerkingen/Defecten: GEEN

Reden van verkoop: Daar mijn XboX de deur uit gaat, mag deze ook weg.

Prijs: € 5

Verzending/Afhaling: De controller wordt bij voorkeur niet verzonden, daar de verzendkosten, vanwege de afmeting(en), te hoog zouden oplopen. Afhalen kan in Sint-Martens-Latem, Zwijnaarde en/of Antwerpen. (Afhankelijk van waar ik ben.)

(Eventuele) afsluit datum/uur: zondag 14 maart 2010, 23:59u.

Staat ook op: shrimprefuge.be

J.Doe

Legacy Member
5 euro voor die controller, wanneer kan ik hem komen afhalen in Antwerpen?

EDIT: oeps nvm, niet goed gezien dat ge het hebt over XBOX en niet over XBOX 360, ik denk dan dat die controller niet werkt op een 360?

gvQ

Legacy Member
J.Doe zei:
5 euro voor die controller, wanneer kan ik hem komen afhalen in Antwerpen?

EDIT: oeps nvm, niet goed gezien dat ge het hebt over XBOX en niet over XBOX 360, ik denk dan dat die controller niet werkt op een 360?

Inderdaad dat werkt niet ;)
De oude xbox had andere ingangen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan