bozoar8550
Legacy Member
Jups,
wegens uitgespeeld en geen interesse meer in de online mogelijkheden, verkoop ik mijn kopie van MW3.
Het gaat om de hardened edition, dus met grote doos, steelcase dvd doosje met coole artwork. Extra's zijn niet gebruikt (notitieboekje, elite membership, avatar gear).
We beginnen aan €50 EXCL verzending. Spel is werkelijk in nieuwstaat.
Verzending zal pakkettarief zijn, gezien de grootte van de doos. Ik ken de posttarieven niet vanbuiten, maar dacht dat dat €5,9 was. Ik noteer boden exclusief verzending.
wegens uitgespeeld en geen interesse meer in de online mogelijkheden, verkoop ik mijn kopie van MW3.
Het gaat om de hardened edition, dus met grote doos, steelcase dvd doosje met coole artwork. Extra's zijn niet gebruikt (notitieboekje, elite membership, avatar gear).
We beginnen aan €50 EXCL verzending. Spel is werkelijk in nieuwstaat.
Verzending zal pakkettarief zijn, gezien de grootte van de doos. Ik ken de posttarieven niet vanbuiten, maar dacht dat dat €5,9 was. Ik noteer boden exclusief verzending.