Archief - COD Modern Warfare 2 TK/TR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hansje2003

Legacy Member
2de hands xbox360 aangekocht met Call of duty Modern Warfare 2 erbij.

Dit spel (enkel het spel dus) wens ik te ruilen tegen kindvriendelijkere spellen.
Eventueel te koop.
vb tennis, voetbal of motorsport, ...

graag uw aanbod

Mvg,
Hans

Abe

Legacy Member
Iets hier uit? Stuk voor stuk kindvriendelijk ;)
Fifa 2009 (classic)
LEGO indiana jones/kung fu panda bundle
Mx vs atv untamed
Skate
Burnout Paradise The Ultimate Box
Banjo-Kazooie Boutjes & Moertjes
Baja Edge of Control
Ratatouille
UEFA Euro 2008
The golden compass

TJ3

Legacy Member
Ik heb hier zelf:
- Kungfu Panda/ Lego Indiana Jones
- PES 6
+ 5euro opleg langs mijn kant.

Dus de 3 spellen en 5 euro;) Deal?

Goofus

Legacy Member
Ruilen tegen enkele games hieruit?
- World Series of Poker 2008 - poker
- NFL Tour - NFL american football
- TNA iMPACT Wrestling - worstelen
- Tiger Woods PGA Tour 06 - golf
- The Bee Movie Game - Dreamworks avontuur
- Madagascar 2 - Dreamworks avontuur
- Smash Court Tennis 3 - tennis
- MotoGP 07 - motorsport
- NBA 2k7 - basket
- NBA Live 07 - basket

hansje2003

Legacy Member
@Beetel, PM send

@TJ3 Kungfu Panda lijkt mij wat, rest minder
@NanZihan, ik denk te weinig (even afwachten)
@Goofus (even afwachten)

Allezins bedankt voor een reaktie, ga morgen overleggen met de kleine ;)
Ik laat nog iets weten.

LookOut

Legacy Member
Ik zie niet echt hoe je om iets kindvriendelijk kan vragen, als je het wil ruilen tegen CoD WaW 2. CoD lijkt mij op het eerste zicht niet echt kindvriendelijk ;)

hansje2003

Legacy Member
LookOut zei:
Ik zie niet echt hoe je om iets kindvriendelijk kan vragen, als je het wil ruilen tegen CoD WaW 2. CoD lijkt mij op het eerste zicht niet echt kindvriendelijk ;)

Daarom dat ik COD wil ruilen tegen andere spelen. Goe lezen ee ;)
COD heb ik nu in mijn bezit.

Jessed

Legacy Member
Jessed zei:
Ik bied:

-lego indiana jones/kung fu panda (kras op cd kung fu panda, maar werkt perfect)
-PES 8 classic

+ kameo classic of 7.50 euro.

Kijk ook hier eens in: https://www.beyondgaming.be/archive/bs-xbox.192/enkele-xbox-360-games.701067

Ik heb nog enkele games, die zal ik vanavond posten aangezien ik nu geen tijd heb.

Ik heb ook nog deze:

NBA 2K6
NBA live 06
soldiers of payback: payback
alone in the dark (sealed)
beowulf
PES 6 (stukje uit doosje)
full auto
sonic the hedgedog
smash court tennis 3 (sealed)
spiderman 3
need for speed undercover
fear files
sega superstars tennis (sealed)
shaun white snowboarding (sealed)
fuel
lord of the rings: battle for middle earth II
superstars v8 racing
two worlds
eat lead: matt hazard (sealed)
fifa street 3
spiderman 3

sealed= in de verpakking => nieuw

Interesse in iets?

ObtimusBrime

Legacy Member
pes 6
stuntman ignition
virtua tennis 3
pgr 4
kung fu panda
lego indiana jones
sega megadrive collection
sonic unleashed
sega superstar tennis
crash bandicoot mind over mutant
test drive
banjo & kazooie nuts and bolts
pure
forza 2

2 (misschien 3) hieruit ?

montana13

Legacy Member
ruilen voor juiced 2+legendary+king kong+lego indiana jones/kungfu panda+ WW smackdown vs RAW 2007 ??

hansje2003

Legacy Member
Deal gedaan met NS4LIFE_.
Aan iedereen, bedankt voor uw reakties.
Ik hou jullie lijstjes bij, wie weet koop ik er enkele later ;)

aan mod: mag gesloten worden

Mvg,
Hans
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan