georgiodavid zei:
Komaan ...Spel kost 7 in GM.
Dan toch niet nieuw ze.. Vergelijken mag bij mijn weten enkel met nieuwprijzen... Je mag niet boven de nieuwprijs verkopen.
Niemand zegt dat je lager moet gaan dan de GM used prijzen he.
Disc's van moeder-Theresa zijn altijd in orde, tot bijna perfect. Wat je niet altijd van de gm disc's kan zeggen, zeker niet bij lage prijs-games.