Didierke10
Legacy Member
Ik verkoop het spel Battlefield Bad Company 2.
Het spelletje is nog in uitstekende staat en de handleiding steekt er nog in.
Weg wegens uitgespeeld.
De VIP-code om downloadbare mappen te verkrijgen is nog ongebruikt en je wordt ook lid van de VIP club.
Bieden begint vanaf 10 euro en ik sluit maandagavond om 19.00 uur af.
Eventueel te ruil ook.
Het spelletje is nog in uitstekende staat en de handleiding steekt er nog in.
Weg wegens uitgespeeld.
De VIP-code om downloadbare mappen te verkrijgen is nog ongebruikt en je wordt ook lid van de VIP club.
Bieden begint vanaf 10 euro en ik sluit maandagavond om 19.00 uur af.
Eventueel te ruil ook.