Archief - Battlefield 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.conne.

Legacy Member
Gewone editie.
Nieuw in ongeopende verpakking wegens aankoop Limited Edition.
Winkel waar ik een Limited Edition besteld had, kon uiteindelijk enkel een gewone editie leveren.
Heb er zelf € 49,95 voor betaald, dus verkoop deze ook aan deze prijs.
Dat is minder dan in de gangbare Belgische shops.

Dus minimum & meeneem: € 49,95 exclusief.
Gelieve exclusief te bieden.

dj_martain

Legacy Member
Prijs is goed voor mij, kan ik de game komen afhalen? Grtz.

.conne.

Legacy Member
dj_martain heeft afgehaakt.
Dus opnieuw te koop.
Nog steeds ongebruikt, prijs: € 49,95.

.conne.

Legacy Member
.conne. zei:
dj_martain heeft afgehaakt.
Dus opnieuw te koop.
Nog steeds ongebruikt, prijs: € 49,95.

Nog steeds te koop in ongeopende verpakking.
Prijsverlaging: € 39,95 exclusief.

.conne.

Legacy Member
In Deinze wil ik wel nog komen leveren, is niet zo ver van het werk.

Darksfever

Legacy Member
.conne. zei:
In Deinze wil ik wel nog komen leveren, is niet zo ver van het werk.

ik werk in centrum deinze (woon op boer de buiten :D! deelgemeente deinze)

Ik dacht nl aan een bod OVB van 35€ exclu (mo ene rekent 2.50€ aan vr post & andere meer vandaar mn vraag!)

.conne.

Legacy Member
€ 39,95 en ik kom het afzetten (werk of thuis, maakt niet uit).

Tom. V

Legacy Member
Ik wil de prijs ook betalen. En we spreken af aan mijn werk in Temse/Sint-Niklaas.

Tom. V

Legacy Member
EDIT* Ik haak af. Heb het game gekocht ;) Gaat snel tegenwoordig :)

*Free up!

Darksfever

Legacy Member
Wat mij opvalt dat vele mensen bieden & afhaken, voor ik bied denk ik meestal ff na
ik laat mijn bod nog ff staan & free up :offtopic:

.conne.

Legacy Member
Prijs blijft € 39,95. Lijkt mij zeker niet slecht als ik het kom afzetten aan uw deur.

Darksfever

Legacy Member
Darksfever zei:
Wat mij opvalt dat vele mensen bieden & afhaken, voor ik bied denk ik meestal ff na
ik laat mijn bod nog ff staan & free up :offtopic:

nog te koop indien ja ik blijf bij mn prijs nog steeds (heb ook pas mw3 geboden vr 31 exclu dus ik wil game ophalen vr 35 inclu) grtz bod ovb vanwege datum :) & free up u topic

.conne.

Legacy Member
Alei kom, € 37,5 afgehaald en tis nen deal.
Vergeet niet dat het een ongeopend exemplaar is.

Darksfever

Legacy Member
.conne. zei:
Alei kom, € 37,5 afgehaald en tis nen deal.
Vergeet niet dat het een ongeopend exemplaar is.

Deal alsde hem brengt tot op mijn werk! Ik werk nl in de Weba in deinze ;) op't onthaal elke dag tot 19u! pm vr regeling verder dan?! Weet toch iedereen zijn uit omgeving e!

Vergeet niet dat het een ongeopend exemplaar is==> toch be/pal versie i hope (want keb zo al kr een ntscd gekregen & dan nog van mn vriendin, ze ging keer een koopje doen :D)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan