Archief - Battlefield 3 - Saints Row 3 - Rayman Origins

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Hallo,

Volgende games mogen de deur uit.
Het zijn Belgische versies en in nieuwstaat!
Amper op gespeeld.

*Battlefield 3 (code gebruikt) : min 30 euro excl of afgehaald
*Saints Row 3 : min 30 euro excl of afgehaald
*Rayman Origins : min 30 euro excl of afgehaald

Verzending is 3,70 euro.

Kan enkel geruild worden tegen het volgende :
*Dock/speaker voor Ipad 2
*3DS games
*Skyrim (Xbox 360)
*Smartphone
*Bongo/cadeaubox bonnen
*Ipod Touch
*Itunes kaarten

Is ook aangeboden in vriendenkring/facebook
Indien jullie iets intersant hebben, laat me dan weten wat of hoeveel opleg indien nodig.

Ik sluit af zondag om 18u

Greetz

moeder_theresa

Legacy Member
Spijtig dat je de code al gebruikt hebt van Battlefield 3.
Ik wil gerust een bod doen van 27€ incl.
Te laag? Geen probleem, free up. ;)

Zero Grav

Legacy Member
Ik wil ook wel 20 euro bieden als we kunnen afspreken in Kortrijk, of misschien ruilen met Kinect Joyride?

Kennaah

Legacy Member
hummel zei:
tis wel de bedoeling dat ge overbiedt, en niet hetzelfde

Doet hij toch. Trouwens voor je klaagt zou je beter eens de openingspost lezen waarin staat MIN 30euro

Jij bied 20 MET verzending dus barbeet heeft maar 16,30 van u.
Van grav zero krijgt hij effectief 20 euro

Dus hij heeft wel meer geboden.

hummel

Legacy Member
ergens afspreken is dus hetzelfde als excl bieden ?
dan wil ik hier ook wel in diepenbeek afspreken en 20 euro geven, was da nu voor zever, die kerel moet zich toch ook verplaatsen ervoor.
en pakketje versturen kost volgens u 3,70 euro ?

Zero Grav

Legacy Member
Hij woont in Bissegem, ongeveer 5 minuten verwijderd van het centrum van Kortrijk. Klein verschil met iemand vragen een verplaatsing van 2 uur te doen. Voor de rest heeft Kennaah wel gezegd waar het op neerkomt.

En neen, de verzending kost geen €3,70 volgens hem, maar volgens de threadstarter.

Barbeet

Legacy Member
Olli zei:
32 excl op SR3.
genoteerd

Zero Grav zei:
Hij woont in Bissegem, ongeveer 5 minuten verwijderd van het centrum van Kortrijk. Klein verschil met iemand vragen een verplaatsing van 2 uur te doen. Voor de rest heeft Kennaah wel gezegd waar het op neerkomt.

En neen, de verzending kost geen €3,70 volgens hem, maar volgens de threadstarter.

Omslag en verzending is rond de 3,7, verzending alleen is goedkoper.(je hebt inderdaad goedkopere enveloppen).

20 euro excl of incl vind ik te weinig. Ik kwil nog gaan tot 25 euro excl of incl afgehaald.

Zero Grav

Legacy Member
Begrijp wat ge bedoelt hoor :)
Maar naar 25 euro ga ik niet meer gaan, dan kan ik beter via andere wegen gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan