Archief - Battlefield 3 (Limited Edition)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moeder_theresa

Legacy Member
Daar deze zo goed als uitgespeeld is, doe ik hem alvast weg.
Het betrefd de Limited Edition. Of de online pass al gebruikt is, weet de vorige eigenaar niet. Dus misschien werkt hij wel, of misschien ook niet.
Ruilen doe ik tegen de nieuwe Ace Combat, LOTR War In The North of nieuwe Need For Speed.
Ook te koop vanaf 25€ incl.

Grtz

moeder_theresa

Legacy Member
Genoteerd.
Ik houd open tot zaterdag (dus morgen) 20u00.

Grtz

Yones

Legacy Member
Wil gerust €30incl bieden, maar dan moet ik wel zeker weten of de codes nog niet gebruikt zijn. Je hebt die online pass en dan nog die dlc code.
Zou je anders de codes willen testen? Je zal dan direct weten of deze al gebruikt zijn.

werkende codes => bod van €30icl

moeder_theresa

Legacy Member
Als ik de codes test, zijn ze toch gebruikt?
De dlc code is niet gebruikt, maar de online pass weet ik niet.
Je ziet maar wat je doet, anders neem ik Brutus zijn bod.

Grtz

Xylan

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Als ik de codes test, zijn ze toch gebruikt?
De dlc code is niet gebruikt, maar de online pass weet ik niet.
Je ziet maar wat je doet, anders neem ik Brutus zijn bod.

Grtz

DLC & Online pass is hetzelfde bij de Limited Edition zover ik weet.

moeder_theresa

Legacy Member
Dat zou inderdaad kunnen kloppen.
Dat is klote aan die online passen als je niet weet of ze gebruikt zijn.
Er zit nog wel een andere code bij om extras te downloaden (pre order pack ofzo).

Yones, moet je hem nu of is het spel voor Brutus?

Grtz

Xylan

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Dat zou inderdaad kunnen kloppen.
Dat is klote aan die online passen als je niet weet of ze gebruikt zijn.
Er zit nog wel een andere code bij om extras te downloaden (pre order pack ofzo).

Yones, moet je hem nu of is het spel voor Brutus?

Grtz


Is inderdaad klote dat men het niet kan checken anders had ik ook een hoger bod uitgebracht..

moeder_theresa

Legacy Member
Mooi bod, maar ik heb gisteren 20u00 afgesloten en ik houd me graag aan de regels.

Moesten Brutus of Yones zich terug trekken, dan is de game alsnog voor jou.

Yones, kan je me zo snel mogelijk iets laten weten?
Brutus, kan je me ook even laten weten of je nog interesse hebt?

moeder_theresa

Legacy Member
Als ik rond de middag niets van Yones gehoord heb, dan stuur ik je een pm.

Grtz

moeder_theresa

Legacy Member
Daar ik niet zeker ben van werkende codes, zal het bod van Yones niet gelden denk ik.
Brutus -> you got pm!

Embax

Legacy Member
ik wil 5€ meer betalen en toch krijg ik het niet damn. Ben van Paal kan hetzelf uitkomen halen voor 30€

moeder_theresa

Legacy Member
Regels zijn er om je aan te houden he.
Als iedereen de regels overtreed, dan zal het hier rap opgekuist zijn vrees ik.

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan