Archief - Batman Arkham City + Tshirt nieuw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gilles.be

Legacy Member
Hallo

Heb via HLN.be Batman Arkham City gewonnen. Ik kan het wel niet spelen op mijn xbox arcade (moet een update doen en heb geen harde schijf om die update op te installeren).

Daarmee is het spel te koop.


Er zit ook nog een tshirt bij van het spel en een boek kaarten.


Spel is wel uit de verpakking geweest maar ik heb er dus niet op kunnen spelen.

Download code Catwoman is dus ook ongebruikt.

Kennaah

Legacy Member
gilles.be zei:
Hallo

Heb via HLN.be Batman Arkham City gewonnen. Ik kan het wel niet spelen op mijn xbox arcade (moet een update doen en heb geen harde schijf om die update op te installeren).

Daarmee is het spel te koop.


Er zit ook nog een tshirt bij van het spel en een boek kaarten.


Spel is wel uit de verpakking geweest maar ik heb er dus niet op kunnen spelen.

Download code Catwoman is dus ook ongebruikt.

Je kunt het spel wel spelen, normaal hebben arcades altjd een beetje memory dat genoeg voor updates is.

en je kan het zelfs zonder update spelen, je hebt dan gwn geen verbinding met xbl

Big Boss

Legacy Member
Ruil je ook tegen 2 van volgende games:
Splintercell conviction
Fable 2
Conan
Halo ODST
Brother in arms
Pgr3
Ghost recon advanced warfighter(1 of 2)
Mercenaries 2(boekje zit er wel niet meer bij)
Ninja Blade(Frans hoesje)

gilles.be

Legacy Member
Liever niet ruilen, heb nog maar pas nieuwe games.

31 incl vind ik wat weinig.

Tshirt is een medium btw

Darksfever

Legacy Member
gilles.be zei:
Hallo

Heb via HLN.be Batman Arkham City gewonnen. Ik kan het wel niet spelen op mijn xbox arcade (moet een update doen en heb geen harde schijf om die update op te installeren).

Daarmee is het spel te koop.


Er zit ook nog een tshirt bij van het spel en een boek kaarten.


Spel is wel uit de verpakking geweest maar ik heb er dus niet op kunnen spelen.

Download code Catwoman is dus ook ongebruikt.

wie speelt er nu nog arcade zonder harddisk?! De games installeren eist toch minder van de console&vd disc !!! Ik beken,ik heb eentje nog van 20 (eerte consoles & werkt nog prima) al ben ik op zoek naar een elite :) off topic free up

gilles.be

Legacy Member
Laatste up, ik sluit vanavond af.

In de winkel krijg je er wel geen tshirt en boek kaarten bij.

Het spel is ook volledig nieuw, dus nog steeds goedkoper als in de winkel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan